Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=правопис префіксів<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Стрілець, С.
Диференційований підхід на уроках української мови під час вивчення окремих орфограм у 2-3 класах [Текст] / Світлана Стрілець> // Початкова школа. - 2012. -
№ 6
. - С. 9-11.
ББК
81.411.1
Рубрики:
Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
диференційовані завдання
--
правопис
буквосполучень ьо, йо
--
правопис
слів з апострофом
--
правопис
префіксів
--
правопис
ненаголошених голосних [е], [и]
Анотація:
В статті йдеться про використання перфокарт на уроках української мови, що сприяє, на думку автора, реалізації диференційованого підходу в навчанні; наведено конкретні приклади.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Пономарьова, К.
Засвоєння орфограм на уроках української мови в 3 класі [Текст] / Катерина Пономарьова> // Початкова школа. - 2017. -
№ 4
. - С. 44-47.
Рубрики:
Українська мова--Методика початкового навчання--Урок, 3 клас
Кл.слова (ненормовані):
орфограма
--
правопис
слів
--
ненаголошені [е], [и] в корені
--
правопис
префіксів
--
вживання апострофа
--
велика буква у власних іменах
--
написання не з дієсловами
--
розділові знаки при звертаннях
Анотація:
Відповідно до чинної програми з української мови в 3 класі передбачено ознайомлення учнів з терміном орфограма, а також формування умінь знаходити в реченні й тексті слова з орфограмами, перевіряти їх, коментувати застосування правил
правопис
у під час написання слів, які містять орфограми. В умовах навчання молодших школярів української мови на засадах компетентнісного підходу формування уявлення про орфограму необхідно здійснювати в процесі активної навчально-пізнавальної діяльності, тобто залучати учнів до спостереження, аналізу, формулювання висновку і правила. Застосування такого підходу розглянуто у фрагменті уроку, присвяченого темі "Орфограма".
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)