Пошуковий запит: (<.>K=просування<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 67
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Герасименко, В. Інтернет як засіб просування туристичних послуг [Текст] / В. Герасименко, І. Давиденко> // Маркетинг в Українi. - 2009. - № 2. - С. 41-46
Рубрики: Туристична індустрія Кл.слова (ненормовані): вніб 6
Дод.точки доступу: Давиденко, І. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Коваль, О. Політика просування продукції на споживчий ринок як об`єкт аудиту [Текст] / О. Коваль> // Фінансовий контроль. - 2010. - N 3. - С. 37-39
Кл.слова (ненормовані): продукція -- ВДЕТН
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 67 Г 75
Грай, М. П. Просування по службі як елемент державно-службових відносин [Текст] : державна політика та державне управління / М. П. Грай> // Вісник державної служби України. - 2010. - N 3. - С. 34-38. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 67
Кл.слова (ненормовані): ібв
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 78.381 К 20
Капустіна, Н. Просування іміджу успішної читаючої людини [Текст] : за результатами регіонального дослідницького проекту "Харків-територія читання молоді" / Н. Капустіна, Ю. Ходарєва> // Бібліотечний форум України. - 2010. - N 2. - С. 2-5
Кл.слова (ненормовані): пропаганда читання -- соціологічні дослідження,бібліотеки -- НМВ
Дод.точки доступу: Ходарєва, Ю. Є примірники у відділах:
всього 1 : НМВ (1) Вільні: НМВ (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кудла, Н. Про застосування комплексу маркетингових заходів в сільському туризмі [Текст] / Н. Кудла> // Економіка України. - 2011. - № 2. - С. 79-85. - Бібліогр. в підрядк. прим.
Рубрики: Туристична індустрія--Сільський зелений туризм--Маркетингова діяльність--Україна Кл.слова (ненормовані): агротуризм -- просування послуг -- реклама Анотація: Розглянуто перспективи розвитку сільського туризму на теренах України. Висвітлено проблеми використання маркетингу у цій сфері.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гаєв, Максим. Час "вийти з тіні" [Текст] / М. Гаєв> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 1. - С. 19. - Библиогр.: с. 19 (1 назв.)
Рубрики: Інтернет-маркетинг Інтернет-комунікації Бренд--Просування--Інтернет Анотація: У статті автор наводить свою думку щодо розвитку ринку Інтернет-комунікацій, а також викладає розроблені ним принципи, які допоможуть замовникам Інтернет-реклами освоїтись у цифровому просторі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Галкін, Євген. Міфи про Google adwords [Текст] / Є. Галкін> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 1. - С. 20.
Рубрики: Інтернет-реклама Інтернет-маркетинг Бренд--Просування--Інтернет Анотація: У статті надано поради підприємцям, що намагаються залучити нових клієнтів через Всесвітню мережу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Чумаченко, Андрій. Важливість правильного позиціонування бренду в соціальних медіа [Текст] / А. Чумаченко> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 46-50
Рубрики: Бренд--Позиціонування Соціальні мережі--Просування товару Інтернет-маркетинг Анотація: У статті надано поради по просуванню товару у соціальних мережах ВКонтакте и Facebook, а також наведено приклад просування ТМ "Вина Гулієвих".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Лейн, Девід. Громадянське суспільство у старих і нових державах-членах ЄС. Ідеологія, інституції та просування демократії / Д. Лейн> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 2. - С. 37-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Громадянське суспільство--Ідеологія--Інституції--Просування--країни Європейського Союзу
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Узов, К. Як прискорити виплату страхового відшкодування по КАСКО [Текст] / К. Узов> // Фінансовий ринок України. - 2011. - № 9. - С. 37
Рубрики: Страхування Кл.слова (ненормовані): страхове відшкодування -- просування страхового врегулювання -- автомобіль
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Старостіна, А. О. Критерії вибору стратегії просування бренда країни [Текст] / А. О. Старостіна, О. В. Антонюк> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 9. - С. 11-14 : табл. - Бібліогр.: с. 14
Рубрики: Макроекономіка--Бренд країни Кл.слова (ненормовані): макроекономічні критерії -- стратегія просування бренда держави -- матриця вибору стратегії просування
Дод.точки доступу: Антонюк, О. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Степенко, Андрей. Процесс непрерывных улучшений [Текст] / А. Степенко> // Менеджмент и менеджер. - 2010. - № 7-8. - С. 21-29. - Немає в ОУНБ
ББК 65.291.9 Рубрики: Організація Менеджмент організації Менеджмент змін Кл.слова (ненормовані): Кадровий резерв -- Система просування персоналу -- Процес безперервного вдосконалення Анотація: У даній статті розглядається те, як можливо подолати труднощі, пов'язані з процесом постійних змін та поліпшень в компанії.
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Стефанишин, В. Стратегічне позиціонування торгівельних марок на ринку В2В: ефектино та креативно [Текст] / В. Стефанишин> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 4. - С. 38-44 : ил.
ББК 65.422 Рубрики: Сексуальність у рекламі Позиціонування професійного товару--Особливості Стратегія просування бренду Анотація: Надані приклади вдалого позиціонування технічної продукції.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Антонюк, О. В. Оцінка ефективності стратегії просування бренду країни [] / О. В. Антонюк> // Економіка та держава. - 2012. - № 1. - С. 65-67. - Бібліогр. в кінці ст. (7назв)
ББК 65.9(4Укр)-18 Рубрики: Імідж держави Анотація: У статті розглянуто методи та підходи щодо оцінки ефективності стратегічного управління, визначено, яким чином розглянуті методи можуть бути використані в умовах національного брендингу, а також запропоновано власні показники щодо оцінки ефективності стратегії просування бренда країни.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мархонос, С. М. Механізм розробки маркетингової стратегії просування нового туристичного продукту для туристичного агента [Текст] / С. М. Мархонос, Н. П. Турло> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 1. - С. 113-117 : табл. - Бібліогр.: с. 117
Рубрики: Туристичні агентства--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингова стратегія -- туристичний агент -- етапи побудови маркетингової стратегії -- туристичний продукт
Дод.точки доступу: Турло, Н. П. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гапоненко, Т. М. Логістичні концепції в системі просування молочних продуктів на ринок [Текст] / Т. М. Гапоненко> // Економіка АПК. - 2012. - № 2. - С. 147-152. - Бібліогр. в підрядк. прим.
ББК 65.306.7 Рубрики: Харчова промисловість--Молочна продукція Молочна промисловість--Ринок Логістика--Агробізнес Кл.слова (ненормовані): Логістичні концепції -- Трекінг -- Трейсінг Анотація: Систематизовано сучасні логістичні концепції просування молочних продуктів на ринок, розглянуто можливість запровадження їх у діяльність молокопереробних підприємств.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Махнюк, А. В. Удосконалення професійної підготовки окремих категорій персоналу та створення мотиваційних умов просування по службі [] / А. В. Махнюк, А. В. Віхтюк, І. В. Кукін> // Економіка та держава. - 2012. - № 5. - С. 138-140. - Бібліогр. с.140 (4 назви)
ББК 65.245.2 Рубрики: Персонал--Професійна підготовка Анотація: Розглянуто питання удосконалення професійної підготовки категорій персоналу з використанням навчальних модулів, урахуванням механізмів мотивації набуття знань, умінь, навичок та зміцнення кадрового потенціалу.
Дод.точки доступу: Віхтюк, А.В.; Кукін, І.В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Tung, J. The effect of price promotion strategy on purchase intention of customers [Text] / J. Tung> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 8. - P495-503 : рис., табл. - Бібліогр.: 18 назв
ББК 65.290-211.1 Рубрики: Економіка торгівлі--Маркетинг--Цінова стратегія просування Анотація: У статті досліджено вплив цінової стратегії просування на намір здійснити покупку. За допомогою анкетування і нерепрезентативної вибірки зібрано дані співробітників і клієнтів ''Shin Kong Mitsukoshi''. 390 анкет роздано, 217 заповнених екземплярів отримано, рівень відгуку – 56%. Отримані дані піддано факторному аналізу і аналізу надійності для перевірки надійності і достовірності, а також регресійному аналізу для перевірки гіпотези. Результати дослідження показують (1) істотно позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і наміром повторної покупки у клієнтів, (2) значну позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і наміром купити більше продуктів в намірі здійснити покупку, (3) помітно позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і подальшими рекомендаціями в намірі здійснити покупку і (4) значущі відмінності в кореляції між ціновою стратегією просування і наміром здійснити покупку через деякі демографічні змінні.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Прочан, А. О. Технології нейромаркетингових досліджень [Текст] / А. О. Прочан> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 139-142 : рис. - Бібліогр.: с. 141-142
Рубрики: Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): поведінка споживачів -- психологія -- сприйняття -- торгівля -- бренд -- просування товару
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Колосніченко, М. В. Вивчення та використання прийомів фотомерчендайзінгу у виставковій діяльності [Текст] / М. В. Колосніченко, В. Є. Овчарек, М. В. Сичова> // Легка промисловість. - 2013. - № 1. - С. 27-28. - Бібліогр.: с. 28
. - ISSN 0135-230X Рубрики: Виставки Кл.слова (ненормовані): виставкова діяльність -- фотокомпозиція -- просування товару
Дод.точки доступу: Овчарек, В. Є.; Сичова, М. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
|
|