Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=просування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 67
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-67 
1.


    Герасименко, В.
    Інтернет як засіб просування туристичних послуг [Текст] / В. Герасименко, І. Давиденко // Маркетинг в Українi. - 2009. - № 2. - С. 41-46
Рубрики: Туристична індустрія
Кл.слова (ненормовані):
вніб 6


Дод.точки доступу:
Давиденко, І.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Коваль, О.
    Політика просування продукції на споживчий ринок як об`єкт аудиту [Текст] / О. Коваль // Фінансовий контроль. - 2010. - N 3. - С. 37-39
Кл.слова (ненормовані):
продукція -- ВДЕТН

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.
67
Г 75


    Грай, М. П.
    Просування по службі як елемент державно-службових відносин [Текст] : державна політика та державне управління / М. П. Грай // Вісник державної служби України. - 2010. - N 3. - С. 34-38. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 67

Кл.слова (ненормовані):
ібв

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.
78.381
К 20


    Капустіна, Н.
    Просування іміджу успішної читаючої людини [Текст] : за результатами регіонального дослідницького проекту "Харків-територія читання молоді" / Н. Капустіна, Ю. Ходарєва // Бібліотечний форум України. - 2010. - N 2. - С. 2-5
УДК

Кл.слова (ненормовані):
пропаганда читання -- соціологічні дослідження,бібліотеки -- НМВ


Дод.точки доступу:
Ходарєва, Ю.
Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)


Знайти схожі

5.


    Кудла, Н.
    Про застосування комплексу маркетингових заходів в сільському туризмі [Текст] / Н. Кудла // Економіка України. - 2011. - № 2. - С. 79-85. - Бібліогр. в підрядк. прим.
Рубрики: Туристична індустрія--Сільський зелений туризм--Маркетингова діяльність--Україна
Кл.слова (ненормовані):
агротуризм -- просування послуг -- реклама
Анотація: Розглянуто перспективи розвитку сільського туризму на теренах України. Висвітлено проблеми використання маркетингу у цій сфері.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Гаєв, Максим.
    Час "вийти з тіні" [Текст] / М. Гаєв // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 1. - С. 19. - Библиогр.: с. 19 (1 назв.)
Рубрики: Інтернет-маркетинг
   Інтернет-комунікації

   Бренд--Просування--Інтернет

Анотація: У статті автор наводить свою думку щодо розвитку ринку Інтернет-комунікацій, а також викладає розроблені ним принципи, які допоможуть замовникам Інтернет-реклами освоїтись у цифровому просторі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Галкін, Євген.
    Міфи про Google adwords [Текст] / Є. Галкін // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 1. - С. 20.
Рубрики: Інтернет-реклама
   Інтернет-маркетинг

   Бренд--Просування--Інтернет

Анотація: У статті надано поради підприємцям, що намагаються залучити нових клієнтів через Всесвітню мережу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Чумаченко, Андрій.
    Важливість правильного позиціонування бренду в соціальних медіа [Текст] / А. Чумаченко // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 46-50
Рубрики: Бренд--Позиціонування
   Соціальні мережі--Просування товару

   Інтернет-маркетинг

Анотація: У статті надано поради по просуванню товару у соціальних мережах ВКонтакте и Facebook, а також наведено приклад просування ТМ "Вина Гулієвих".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Лейн, Девід.
    Громадянське суспільство у старих і нових державах-членах ЄС. Ідеологія, інституції та просування демократії / Д. Лейн // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 2. - С. 37-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Громадянське суспільство--Ідеологія--Інституції--Просування--країни Європейського Союзу


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Узов, К.
    Як прискорити виплату страхового відшкодування по КАСКО [Текст] / К. Узов // Фінансовий ринок України. - 2011. - № 9. - С. 37
Рубрики: Страхування
Кл.слова (ненормовані):
страхове відшкодування -- просування страхового врегулювання -- автомобіль

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

11.


    Старостіна, А. О.
    Критерії вибору стратегії просування бренда країни [Текст] / А. О. Старостіна, О. В. Антонюк // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 9. - С. 11-14 : табл. - Бібліогр.: с. 14
Рубрики: Макроекономіка--Бренд країни
Кл.слова (ненормовані):
макроекономічні критерії -- стратегія просування бренда держави -- матриця вибору стратегії просування


Дод.точки доступу:
Антонюк, О. В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

12.


    Степенко, Андрей.
    Процесс непрерывных улучшений [Текст] / А. Степенко // Менеджмент и менеджер. - 2010. - № 7-8. - С. 21-29. - Немає в ОУНБ
ББК 65.291.9
Рубрики: Організація
   Менеджмент організації

   Менеджмент змін

Кл.слова (ненормовані):
Кадровий резерв -- Система просування персоналу -- Процес безперервного вдосконалення
Анотація: У даній статті розглядається те, як можливо подолати труднощі, пов'язані з процесом постійних змін та поліпшень в компанії.


Знайти схожі

13.


    Стефанишин, В.
    Стратегічне позиціонування торгівельних марок на ринку В2В: ефектино та креативно [Текст] / В. Стефанишин // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 4. - С. 38-44 : ил.
ББК 65.422
Рубрики: Сексуальність у рекламі
   Позиціонування професійного товару--Особливості

   Стратегія просування бренду

Анотація: Надані приклади вдалого позиціонування технічної продукції.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

14.


    Антонюк, О. В.
    Оцінка ефективності стратегії просування бренду країни [] / О. В. Антонюк // Економіка та держава. - 2012. - № 1. - С. 65-67. - Бібліогр. в кінці ст. (7назв)
ББК 65.9(4Укр)-18
Рубрики: Імідж держави
Анотація: У статті розглянуто методи та підходи щодо оцінки ефективності стратегічного управління, визначено, яким чином розглянуті методи можуть бути використані в умовах національного брендингу, а також запропоновано власні показники щодо оцінки ефективності стратегії просування бренда країни.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

15.


    Мархонос, С. М.
    Механізм розробки маркетингової стратегії просування нового туристичного продукту для туристичного агента [Текст] / С. М. Мархонос, Н. П. Турло // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 1. - С. 113-117 : табл. - Бібліогр.: с. 117
Рубрики: Туристичні агентства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- туристичний агент -- етапи побудови маркетингової стратегії -- туристичний продукт


Дод.точки доступу:
Турло, Н. П.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

16.


    Гапоненко, Т. М.
    Логістичні концепції в системі просування молочних продуктів на ринок [Текст] / Т. М. Гапоненко // Економіка АПК. - 2012. - № 2. - С. 147-152. - Бібліогр. в підрядк. прим.
ББК 65.306.7
Рубрики: Харчова промисловість--Молочна продукція
   Молочна промисловість--Ринок

   Логістика--Агробізнес

Кл.слова (ненормовані):
Логістичні концепції -- Трекінг -- Трейсінг
Анотація: Систематизовано сучасні логістичні концепції просування молочних продуктів на ринок, розглянуто можливість запровадження їх у діяльність молокопереробних підприємств.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

17.


    Махнюк, А. В.
    Удосконалення професійної підготовки окремих категорій персоналу та створення мотиваційних умов просування по службі [] / А. В. Махнюк, А. В. Віхтюк, І. В. Кукін // Економіка та держава. - 2012. - № 5. - С. 138-140. - Бібліогр. с.140 (4 назви)
ББК 65.245.2
Рубрики: Персонал--Професійна підготовка
Анотація: Розглянуто питання удосконалення професійної підготовки категорій персоналу з використанням навчальних модулів, урахуванням механізмів мотивації набуття знань, умінь, навичок та зміцнення кадрового потенціалу.


Дод.точки доступу:
Віхтюк, А.В.; Кукін, І.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

18.


    Tung, J.
    The effect of price promotion strategy on purchase intention of customers [Text] / J. Tung // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 8. - P495-503 : рис., табл. - Бібліогр.: 18 назв
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Економіка торгівлі--Маркетинг--Цінова стратегія просування
Анотація: У статті досліджено вплив цінової стратегії просування на намір здійснити покупку. За допомогою анкетування і нерепрезентативної вибірки зібрано дані співробітників і клієнтів ''Shin Kong Mitsukoshi''. 390 анкет роздано, 217 заповнених екземплярів отримано, рівень відгуку – 56%. Отримані дані піддано факторному аналізу і аналізу надійності для перевірки надійності і достовірності, а також регресійному аналізу для перевірки гіпотези. Результати дослідження показують (1) істотно позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і наміром повторної покупки у клієнтів, (2) значну позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і наміром купити більше продуктів в намірі здійснити покупку, (3) помітно позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і подальшими рекомендаціями в намірі здійснити покупку і (4) значущі відмінності в кореляції між ціновою стратегією просування і наміром здійснити покупку через деякі демографічні змінні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

19.


    Прочан, А. О.
    Технології нейромаркетингових досліджень [Текст] / А. О. Прочан // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 139-142 : рис. - Бібліогр.: с. 141-142
Рубрики: Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані):
поведінка споживачів -- психологія -- сприйняття -- торгівля -- бренд -- просування товару

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

20.


    Колосніченко, М. В.
    Вивчення та використання прийомів фотомерчендайзінгу у виставковій діяльності [Текст] / М. В. Колосніченко, В. Є. Овчарек, М. В. Сичова // Легка промисловість. - 2013. - № 1. - С. 27-28. - Бібліогр.: с. 28 . - ISSN 0135-230X
Рубрики: Виставки
Кл.слова (ненормовані):
виставкова діяльність -- фотокомпозиція -- просування товару


Дод.точки доступу:
Овчарек, В. Є.; Сичова, М. В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-67 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)