Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=професійна самореалізація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

    Дорошенко, Т. В.
    Принцип адаптації у формуванні готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до професійної самореалізації [Текст] / Т. В. Дорошенко // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 136-142. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.484(4УКР)я5 + 88я5
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Методика навчання і виховання--Майбутні вчителі музики
Кл.слова (ненормовані):
учитель музичного мистецтва -- практична підготовка -- професійна самореалізація -- організаційно-методичні умови -- творчість -- саморегуляція -- самопрезентація -- мотивація -- самостійність -- самоствердження
Анотація: У статті розкрито зміст поняття "адаптація", його сутність, особливості професійної адаптації майбутнього вчителя музичного мистецтва; предоставлено авторське визначення терміну "професійна адаптація майбутнього вчителя музичного мистецтва", обгрунтовано принцип адаптації у формуванні самореалізації; визначено організаційно-методичні умови реалізації принципу адаптації.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Прокопова, Олена.
    Система професійного самовдосконалення вчителів щодо роботи з обдарованими учнями [Текст] : дослідження / Олена Прокопова, Олена Кириченко // Директор школи (Шкільний світ). - 2018. - № 7/8. - С. 47-100 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Структурні компоненти управлінської діяльності для професійного самовдосконалення ; Модель управління процесом професійного самовдосконалення вчителя щодо роботи з обдарованими дітьми ; Критерії ефективності педагогічного самовдосконалення ; Методи соціально-психологічного тренінгу вчителів щодо роботи з обдарованими дітьми ; Джерела поповнення загальнопедагогічних і спеціальних знань ; Зміст програми тренінгу з особистісногозростання педагогів
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
   Харків, місто (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
професійне самовиховання -- професійна самоосвіта -- педагогічна майстерність -- самопізнання -- діагностика самоосвіти -- самооцінка -- неперервна професійна освіта -- професійна самореалізація -- професіоналізм вчителя -- самовдосконалення -- досвід роботи
Анотація: Під час проведення дослідження у Харківському ліцеї № 149 розроблено і теоретично обгрунтовано системну модель організації професійного самовдосконалення вчителя для роботи з обдарованими дітьми.


Дод.точки доступу:
Кириченко, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Ревко, Альона.
    Стратеги розвитку освітньої компоненти соціальної інфрастуктури регіону в контексті євроінтеграційних процесів [Текст] / Альона Ревко // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2019. - № 3. - С. 240-247 : рис. - Бібліогр.: с. 246-247
УДК
Рубрики: Соціальна інфраструктура--Розвиток--Стратегія--Євроінтеграційні процеси
Кл.слова (ненормовані):
соціальне підприємництво -- професійна самореалізація -- с оціальна інтеграція
Анотація: У статті розглянуто успішний європейський досвід розвитку освітньо-професійного консультування молоді.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)