Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=професійне спрямування<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Кушмар, Л. В.
Мотивація як необхідна складова опанування дисципліни "Англійська мова (за професійним
спрямування
м)" [Текст] / Л. В. Кушмар> // Іноземні мови. - 2017. -
№ 2
. - С. 34-38. - Бібліогр.: с. 38 . - ISSN 1817-8510
Рубрики:
Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
мотивація
--
мотив
--
професійне
спрямування
Анотація:
У статті проаналізовано сучасний стан і розвиток досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених з метою конкретизації понять мотивація та мотив. Визначено основні групи мотивів, що є основою навчальної діяльності студентів: навчально-пізнавальні мотиви, навчальні мотиви, соціальні мотиви. На основі проведених досіджень за методиками Т. Ільїної та А. Реана виявлено рівень сформованості мотивації опанування дисципліни "Англійська мова (за професійним
спрямування
м)". Кількість балів свідчить, що у студентів першого курсу мотивація знаходиться на межі між успіхом та не визначеністю мотиваційного полюсу. У студентів другого курсу кількість балів за ключем дає можливість побачити, що мотиваційний процес не сформований. Також визначено основні шляхи, які дають змогу викладачу вищого навчального закладу постійно забезпечувати внутрішнє мотивування з метою результативного опанування англійської мови за професійним
спрямування
м
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
2.
Цісар, Наталія
.
Нова Українська школа: чого ми прагнемо? [Текст] / Н. Цісар> // Завуч (Шкільний світ). - 2018. -
№ 6
. - С. 4-8
Рубрики:
Освіта--Нова українська школа
Освіта України--Реформування
Кл.слова (ненормовані):
дивергентне мислення
--
творче мислення
--
початкова освіта
--
базова середня освіта
--
профільна середня освіта
--
професійне
спрямування
--
академічне
спрямування
--
рейтинг учительської професії
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)