Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=професійне становлення<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Дробот, И. С.
Индивидуализация профессионального становления офицерских кадров [Текст] / И. С. Дробот> // Alma mater. - 2011. -
№ 11
. - С. 45-51 : табл. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0321-0383
ББК
68.4(4Рос)
Рубрики:
Збройні сили--Реформи--Модернізація--Росія
Кл.слова (ненормовані):
офіцерські кадри
--
індивідуалізація
--
професійне
становлення
--
маршрут
--
супровід
Анотація:
Исследованы разработка, обоснование и реализация индивидуальных маршрутов профессионального становления офицеров, что позволит сформировать и сохранить требуемый военно-кадровый потенциал в условиях модернизации ВС РФ.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Мартиненко, С.
Діагностичне тестування професійного та особистісного
становлення
вчителя початкової школи [Текст] / Світлана Мартиненко> // Початкова школа. - 2014. -
№ 11
. - С. 1-2. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК
74.204.2
Рубрики:
Педагогіка--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність
--
професійне
становлення
--
вчитель початкової школи
Анотація:
Запропоновано адаптоване діагностичне тестування "Наскільки Ви вільні в професійному та особистісному становленні?" (за О. Чирковською), яке допоможе вчителю початкової школи визначити, наскільки вільно він почувається у професійному й особистісному вимірі.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
3.
Пентилюк, М.
Мовна особистість студента в контексті професійного
становлення
[Текст] / Марія Пентилюк> // Українська мова і література в школах України. - 2016. -
№ 4
. - С. 3-8. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики:
Українська мова--Викладання у ВНЗ
Українська мова--Підготовка фахівців
Кл.слова (ненормовані):
мовна особистість
--
мовленнєва діяльність
--
студент
--
професійне
становлення
--
компетентність
--
компетенція
--
професійне
мовлення
Анотація:
Узагальнено досвід вітчизняних та зарубіжних лінгвістів щодо трактування поняття "мовна особистість". Розкрито основні фактори розвитку мовної особистості учителя-словесника в процесі його професійної підготовки. Акцентовано увагу на пріоритетах вищої школи в плані формування сучасного спеціаліста, його особистісних якостях як мовця. Визначено психологічні передумови цього процесу, його соціальне значення, роль комунікативної компетентності в професійній підготовці студента.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Савош, Валентин
.
Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти [Текст] / Валентин Савош> // Початкова школа. - 2018. -
№ 10
. - С. 45-47.
Рубрики:
Освіта--Неперервна освіта
Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта
--
дитячо-юнацька освіта
--
освіта дорослих
--
професійне
становлення
--
освіта впродовж життя
--
професійна діяльність
--
самореалізація
Анотація:
У статті розглянуто два підходи реалізації системи неперервної освіти, які позначаються лексемами "освіта впродовж життя" та "дитячо-юнацька освіта" й "освіта дорослих". Розкриття ґенези дитячо-юнацької освіти здійснено на основі виокремлення віх її
становлення
й розвитку. Сучасний етап розвитку дитячо-юнацької освіти розглянуто в контексті законодавчої та нормативно-інструктивної бази. Також проаналізовано дані анкет, у яких старшокласники засвідчили: власне розуміння феномена "система неперевної освіти"; мотиви, які спонукають їх навчатися тепер і в майбутньому.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
5.
Дзвінчук, Дмитро
.
До визначення і використання коефіцієнта адекватності особи як інструмента добору кадрів управлінського корпусу соціально-економічних систем [Текст] / Дмитро Дзвінчук, Віктор Петренко> // Україна - ЄС. Інновації в освіті, технологіях, економіці та праві : зб. міжнар. наук. праць, 24-28 квіт., 2018 р., Словаччина-Чехія . - Чернігів : ЧНТУ, 2018 = Ukraine - EU. Innovations in education, technology, business and law. - С. 223-226. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Організаційне управління--Персонал
Кл.слова (ненормовані):
менеджери
--
професійне
становлення
--
розвиток особистості
--
самоусвідомлення
--
самовпевненість
Анотація:
Критерії підбору кадрів на визначену посаду.
Дод.точки доступу:
Петренко, Віктор
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)