Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=робота з колективом<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
15
Показані документи
с 1 за 15
>
1.
Литвиненко, Ірина
.
Сучасний керівник – лідер згуртованої команди [Текст] / Ірина Литвиненко> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 5
. - С. 7-9
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільна--Методична
робота
Психологія--Спілкування
Кл.слова (ненормовані):
робота
з
колективом
--
психологічний клімат
--
успішний керівник
--
демократичний менеджмент
Анотація:
"Відсутність тиску в спілкуванні - неодмінна умова взаємодії не лише з дітьми, а й колективі педагогів. Адже лише люди, які відчувають власну свободу й значущість, з повагою ставляться до кожної особистості, здатні плекати ці якості у малят." Яким має бути сучасний керівник дитсадка і як реалізувати на практиці демократичний стиль управління, розповідає автор статті.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Думитрюк, Грета
SCRUM-технологія: високі результати за короткий час [Текст] / Грета Думитрюк> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 7
. - С. 16-19
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільна--Методична
робота
Кл.слова (ненормовані):
робота
з
колективом
--
співпраця фахівців
--
управління
--
керівництво
--
дитсадок
Анотація:
Подано досвід чернівецьких педагогів, які постійно перебувають в пошуках нових, відкритих, дієвих моделей управління, що дають можливість оперативно отримувати відомості про стан роботи, аналізувати їх, прогнозувати перспективи, реалізувати завдання, проекти. Вони адаптували SCRUM-технологію для управлінської діяльності та вдосконалення роботи дитсадка.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Романюк, Ірина
Як аналізувати освітній процес [Текст] / Ірина Романюк> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 9
. - С. 9-14
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільна--Методична
робота
Кл.слова (ненормовані):
робота
з
колективом
--
зразки докуметації
--
методи аналізу
--
спостереження
--
хронометраж
--
бесіда з педагогом
Анотація:
"Якість освітньої роботи у дошкільному закладі значною мірою залежить від здатності керівництва ефективно здійснювати систематичне вивчення діяльності педагогів. Ця стаття допоможе у виборі доцільних методів педагогічного аналізу, що сприятиме налагодженню плідної співпраці та знаходженню найкращих шляхів професійного вдосконалення кожного педагога."
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Кондратець, Інна
Щасливий педагог - щасливі діти [Текст] / Інна Кондратець> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 10
. - С. 15-18
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільна--Методична
робота
Кл.слова (ненормовані):
саморозвиток
--
психологічний клімат
--
робота
з
колективом
Анотація:
У статті представлено ефективні форми роботи з педагогами, що сприяють удосконаленню емоційної, чуттєвої, педагогічної та загальної культури; забезпечують простір для самопізнання, розвитку вмінь і навичок саморегуляції; формують позитивну самооцінку й усвідомлення унікальності особистості кожної людини.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
5.
Кондратець, Інна
Професійні забавки дорослих : рольові ігри як засіб фахового навчання [Текст] / Інна Кондратець> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 12
. - С. 13-17
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільна--Методична
робота
Кл.слова (ненормовані):
робота
з
колективом
--
соціальна компетентність
--
рольова гра
--
орієнтований підхід
Анотація:
В статті йдеться про особливості використання рольових ігор у роботі з педагогами. Представлено матеріали досвіду проведення новоград-волинськими педагогами рольової гри "Захист інновацій", під час якої вони презентували чинну парціальну програму з розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей 4-6(7) років "Вчимося жити разом".
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Войтко, Мирослава
Фабрика подарунків : прктикум з конструювання для вихователів [Текст] / Мирослава Войтко, Катерина Куцій> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 12
. - С. 5-7
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільна--Методична
робота
Кл.слова (ненормовані):
творчість
--
конструювання
--
робота
з
колективом
--
конструктор LEGO
Анотація:
Подано практикум з конструювання для вихователів, мета якого - посилити інтерес педагогів до конструювання як засобу розвитку дітей; практично вправляти вихователів у конструюванні за допомогою LEGO та будь-яких інших матеріалів; сприяти розвитку конструкторських і креативних здібностей кожного педагога, налагодженню позитивної взаємодії між ними.
Дод.точки доступу:
Катерина, Куцій
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Романюк, Ірина
Консультації в роботі вихователя-методиста: види та особливості проведення [Текст] / Ірина Романюк, Лілія Ткачук> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 3
. - С. 22-27
РУБ
CUKK-VDPU
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--Методична
робота
Кл.слова (ненормовані):
консультація
--
робота
з
колективом
--
види консультацій
--
проблемні консультації
Анотація:
"Серед форм методичної роботи вагоме місце посідає консультація, однак нерідко на практиці вона перетворюється на лекцію і стає неефективною. Як уникнути "виступу одного актора"? Як підтримувати зворотий зв'язок з педагогами? Які методи та форми допомагають стимулювати їхнє активне сприймання та мислення? Яких помилок уникати і як, за потреби, їх виправляти?" Відповіді на ці та інші запитання подано у статті.
Дод.точки доступу:
Ткачук, Лілія
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
8.
Литвиненко, Ірина
Відновлюємо сили : як запобігти емоційному вигорянню [Текст] / Ірина Литвиненко> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 6
. - С. 7-9
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--Педагогічні кадри
Кл.слова (ненормовані):
психологічний клімат
--
робота
з
колективом
--
емоційне вигоряння
--
здоров'я вихователя
Анотація:
"Після насиченого навчального року кожен педагог відчує певну втому, а нерідко навіть емоційне виснадження. Як зберегти "професіний тонус", "професійний кураж" ? Як відновити сили? Де черпати наснагу для фахового зростання і відкриття нових горизонтів своєї професії? Допомогти вихователям знайти відповіді на ці запитання й упоратится з вигоранням - завдання психологічної служби закладу. У пригоді стануть подані поради та тренінг".
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
9.
Шалда, Наталія
Упроваджуємо інновації: як відстежити результативність? [Текст] / Наталія Шалда> // Дошкільне виховання. - 2019. -
№ 4
. - С. 21-25
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--Заклад дошкільної освіти--Управління
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти
--
робота
з
колективом
Анотація:
"Сьогодні в соціальних мережах відбувається активний обмін досвідом упровадждення педагогічних інновацій у практику роботи закладів дошкільної освіти. Як вихователям зорієнтуватися в морі фахової інформації й обрати найбільш актуальне, раціональне, корисне, ефективне, науково обґрунтоване? Як визначитись: що є справді інноваційним підходом, а що - лише поверненням до призабутого чи псевдоновацією? Як раціонально організувати запровадження педагогічних інновацій і відстежити результати?" В статті подано поради, які допоможуть поліпшити якість освітнього процесу дитячого садка.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Чумаченко, Наталя
Як підтримати педагога-початківця : психолого-методичний супровід діяльності [Текст] / Наталя Чумаченко> // Дошкільне виховання. - 2019. -
№ 4
. - С. 11-13
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--Методична
робота
Кл.слова (ненормовані):
вихователь
--
робота
з
колективом
--
психологічний клімат
--
професійний стиль
--
молодий спеціаліст
--
воркшоп
Анотація:
В статті йдеться про організацію методичного супроводу педагога-початківця. Подано поради вихователям-методистам та педагогам-наставникам щодо підтримки педагогів-початківців, надання допомоги їм в адаптації до умов дитячого садка.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
11.
Романюк, Ірина
Індивідуальна траєкторія розвитку професійної компетентності педагога [Текст] / Ірина Романюк> // Дошкільне виховання. - 2019. -
№ 4
. - С. 6-10
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--Методична
робота
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальний план розвитку
--
робота
з
колективом
--
професійна компетентність
Анотація:
В статті описано одну із складових функцій професійної діяльності педагога (з акцентом на дошкілля) - рефлексію та професійний саморозвиток. Подано зразки розроблення та оформлення індивідуального проетного плану розвитку професійної компетентності педагога.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
12.
Григоренко, Галина
Створення предметно-ігрового середовища : форми роботи з педагогами [Текст] / Галина Григоренко, Ніна Погрібняк> // Дошкільне виховання. - 2019. -
№ 2
. - С. 11-13
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--Методична
робота
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір
--
робота
з
колективом
--
предметно-ігрове середовище
--
навчально-матеріальна база
--
методична служба
--
управління пед
колективом
--
тренінг
Анотація:
Подано добірку форм роботи з педагогічним
колективом
щодо оптимізації предметно-ігрового середовища дитячого садка.
Дод.точки доступу:
Погрібняк, Ніна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
13.
Гладун, Ольга
Дитина з порушеннями зору в інклюзивному освітньому просторі : семінар-практикум для педагогів [Текст] / Ольга Гладун> // Дошкільне виховання. - 2020. -
№ 1
. - С. 17-19
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
робота
з
колективом
--
діти з порушеннями зору
--
методична
робота
--
тренінг
--
семінар-практикум
Анотація:
Створюючи інклюзивне освітнє середовище, важливо враховувати особливості сприймання довкілля вихованцями з різними порушеннями. Для цього педагогам необхідно пройти спеціальну підготовку. Про роботу семінару-практикуму для педагогів йдеться у статті. Мета його - сприяти розширенню досвіду педагогів, зокрема орієнтуванню в медичних аспектах офтальмологічних порушень; допомогти відчути, як бачать світ діти з різними порушеннями зору; уточнити специфіку організації розвивального середовища; розвивати педагогічну рефлексію, підвищувати психологічну компетентність у питаннях корекції розвитку емоційно-вольової сфери дитини з порушеннями зору.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
14.
Буракова, Юлія
Рух - це здоров'я : семінар-квест для педагогів [Текст] / Юлія Буракова> // Дошкільне виховання. - 2019. -
№ 7
. - С. 12-14
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--Методична
робота
Кл.слова (ненормовані):
рухова діяльність дітей
--
робота
з
колективом
--
здоров'язбережувальні методи
--
квест
Анотація:
"У сучасній освіті й дітей, і дорослих перевага віддається інтерактивним методам навчання. Ігрова технологія квесту дає змогу залучити всіх учасників до процесу пізнання, обміну знаннями та ідеями. Кожен робить свій внесок у досягнення бажаного результату. А тому знання, що здобуваються таким чином, міцніші, а вміння краще відпрацьовані, ніж за традиційних форм організації роботи". Подано приклад квесту для педагогів, мета якого - активізувати знання педагогів щодо організації рухової діяльності дітей; проаналізувати складові рухової діяльності дошкільників; орієнтувати слухачів на широке використання здоров'язбережувальних методів і прийомів; сприяти формуванню професійної компетентності, командного духу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
15.
Коваленко, Алла
.
Апгрейд за обміном, або Взаємопідтримка - ключ до професійного зростання [Текст] : семінар-практикум для педагогів ЗДО / Алла Коваленко> // Дошкільне виховання. - 2024. -
№ 5
. - С. 20-23 : ілюстр.
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--Методична
робота
Дошкільне виховання--Дошкільні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти
--
робота
з
колективом
--
особистість педагога
--
культура толерантності
--
вихователі
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)