Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=самодіагностування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Дзега, Людмила.
    Андрагогічні аспекти експериментальної діяльності в умовах сільської школи [Текст] / Л. Дзега // Директор школи (Шкільний світ). - 2017. - № 23/24. - С. 25-53 : іл., табл. - Зміст: Основні принципи неперервної освіти (за "Меморандумом неперервної освіти" Європейського Союзу) ; Стадії розвитку концепцій неперервної освіти в Україні ; Моделі неперервної освіти ; Приклади деяких емпіричних методів (заснованих на досвіді) ; Психологічні типи педагогів (за К.Юнгом) ; Діагностична шкала для визначення творчого потенціалу педагога ; Психолого-педагогічна характеристика вчителя ; Структурна модель педагогічної творчості ; Анкета "Діагностування мотивів професійного вдосконалення вчителів" ; Анкета для визначення мотивів педагога щодо підвищення професійного рівня, самоосвіти молодих вчителів
Рубрики: Педагоги--Неперервна освіта
   Освіта--Реформування галузі--Україна

   Сільські загальноосвітні школи--Досвід роботи

Кл.слова (ненормовані):
андрагогіка -- діагностування -- тест -- самозвіти -- рівень креатоивності -- самодіагностування -- перспективний педагогічний досвід -- креативність
Анотація: Для вивчення теми неперервної освіти педагогів автором матеріалу було узагальнено досвід діяльності сільських шкіл Драбівського, золотоніського, чорнобаївського районів Черкаської області та Гребінківського ройону Полтавської області, а також вирішенню цієї проблеми сприяла участь в експерименті регіонального рівня.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)