Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (22)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=самопідготовка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Кочина, Л.
    Організація та зміст самостійної роботи студентів [Текст] / Л. Кочина, І. Сіданіч // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2009. - № 11. - С. 20-22
ББК 74
Рубрики: Студенти--Самопідготовка
   Вища освіта



Дод.точки доступу:
Сіданіч, І.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Гудзь, Т.
    Самопідготовка у групі продовженого дня [Текст] / Тетяна Гудзь // Початкова школа. - 2011. - № 12. - С. 24-26
ББК 74.200.61
Рубрики: Педагогіка--Групи продовженого дня
Кл.слова (ненормовані):
2-3 класи
Анотація: Наведено орієнтовний план-конспект для групи продовженого дня за темами: "Пригоди в зимовому лісі", "Стежина Дружби".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Тарасенко, Галина
    Екологічна естетика в реалізації наступності дошкільної та початкової освіти [Текст] / Галина Тарасенко // Дошкільне виховання. - 2012. - № 4. - С. 2-7
ББК 74.100
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Ознайомлення з навколишнім життям
   Педагогіка--Дошкільне виховання--Екологічне

   Педагогіка--Вища школа--Підготовка вихователя дитячого садка

   ВДПУ--Праці викладачів--Тарасенко Г. С.

Кл.слова (ненормовані):
самопідготовка педагога -- вітагенний досвід -- пам'ять дитинства -- екологічна естетика -- пізнання природи -- весна
Анотація: "Основні ціннісні орієнтири та стратегії організації пізнання дітьми природного довкілля з урахуванням наступності між дошкільною і початковою освітою розкриває Галина Тарасенко, доктор пед. наук, професор Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Михайлюк, А. В.
    Організаційно-практичний механізм проведення самопідготовки в спеціальному навчально-виховному комплексі [Текст] / А. В. Михайлюк // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2013. - № 7. - С. 16-18
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Самопідготовка--Українська мова--Методика--Середні спеціальні навчальні заклади
Анотація: Стаття надає методичні поради проведення самопідготовки з української мови учнів 6-го класу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Шиліна, Н.
    Організація самопідготовки у групі продовженого дня [Текст] / Наталія Шиліна, Тетяна Гудзь // Початкова школа. - 2013. - № 11. - С. 36-40.
ББК 74
Рубрики: Педагогіка--Група продовженого дня
Кл.слова (ненормовані):
самопідготовка -- молодші школярі -- ігрова діяльність -- фізкультхвилинки -- динамічні паузи -- дидактичні ігри
Анотація: У статті розглядаються питання структури самопідготовки та її методика у групі продовженого дня.


Дод.точки доступу:
Гудзь, Тетяна
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

6.


    Денисенко, Л. А.
    Відкрита самопідготовка у 8-му класі для учнів із затриманням психічного розвитку [Текст] / Л. А. Денисенко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 12. - С. 13-16
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
каліграфічна хвилинка -- кінезеологічна вправа -- логопедична хвилинка -- евристична бесіда -- перегляд фільму


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Нікуліна, С. М.
    Подорож у часі. Самопідготовка для учнів 7-го класу з вадами розумового розвитку [Текст] / С. М. Нікуліна // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - N 10. - С. 27-30
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: План-конспект заняття. Мета: формувати вміння самостійно перевіряти отримані результати; учити самостійно працювати з підручником; збагачувати лексику; навчитися раціонально використовувати час; розвивати пізнавальну діяльність, логічне мислення, усне та писемне мовлення; учити самоаналізу; коригувати мовлення, зорову і слухову увагу, пам’ять; виховувати активність, інтерес до виконання завдань, бажання працювати самостійно, контролювати свої дії; прищеплювати навички самоперевірки та взаємоперевірки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Ківейт, Карін.
    Eduscrum - мотивоване учнівство [Текст] / Карін Ківейт ; авт. вступ. сл. Валерія Ємець // Педагогічна майстерня. - 2019. - № 10 (жовт.). - С. 17-18 : фот.
Рубрики: Загальноосвітні школи--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
командна робота -- самопідготовка -- навчальні завдання
Анотація: EduScrum - це спільна робота учнів та вчителя, дітей мотивують працювати через автономію і спільну мету. Відповідальність за навчання спочатку розділена між учителем і учнем, а потім поступово повністю переходить до учня.


Дод.точки доступу:
Ємець, Валерія \авт. вступ. сл.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Ощур, Наталія.
    Активізація пізнавального процесу на заняттях з дисципліни "Опір матеріалів" [Текст] / Наталія Ощур // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у коледжах і технікумах: досвід, проблеми, перспективи : матеріали I Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 28-29 берез. 2019 р.). - Вінниця : Рогальська І. О., 2019. - Вип. 1 (6). - С. 348-351 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Опір матеріалів--Методи навчання--Вищі навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
кросворди -- навчальна діяльність -- самопідготовка студентів
Анотація: Серед методів активізації навчальної діяльності студентів належне місце займає такий вид самопідготовки як складання та розв'язування кросвордів. Кросворд - одна зі зручних форм активізації мислення, шлях до систематизації отриманих знань. У процесі складання кросворду студенту необхідно відібрати та опрацювати теоретичний матеріал.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)