Пошуковий запит: (<.>K=самопідготовка<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
|
Кочина, Л. Організація та зміст самостійної роботи студентів [Текст] / Л. Кочина, І. Сіданіч> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2009. - № 11. - С. 20-22
ББК 74 Рубрики: Студенти--Самопідготовка Вища освіта
Дод.точки доступу: Сіданіч, І. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Гудзь, Т. Самопідготовка у групі продовженого дня [Текст] / Тетяна Гудзь> // Початкова школа. - 2011. - № 12. - С. 24-26
ББК 74.200.61 Рубрики: Педагогіка--Групи продовженого дня Кл.слова (ненормовані): 2-3 класи Анотація: Наведено орієнтовний план-конспект для групи продовженого дня за темами: "Пригоди в зимовому лісі", "Стежина Дружби".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Тарасенко, Галина Екологічна естетика в реалізації наступності дошкільної та початкової освіти [Текст] / Галина Тарасенко> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 4. - С. 2-7
ББК 74.100 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Ознайомлення з навколишнім життям Педагогіка--Дошкільне виховання--Екологічне Педагогіка--Вища школа--Підготовка вихователя дитячого садка ВДПУ--Праці викладачів--Тарасенко Г. С. Кл.слова (ненормовані): самопідготовка педагога -- вітагенний досвід -- пам'ять дитинства -- екологічна естетика -- пізнання природи -- весна Анотація: "Основні ціннісні орієнтири та стратегії організації пізнання дітьми природного довкілля з урахуванням наступності між дошкільною і початковою освітою розкриває Галина Тарасенко, доктор пед. наук, професор Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Михайлюк, А. В. Організаційно-практичний механізм проведення самопідготовки в спеціальному навчально-виховному комплексі [Текст] / А. В. Михайлюк> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2013. - № 7. - С. 16-18
ББК 74.268.19=411.4 Рубрики: Самопідготовка--Українська мова--Методика--Середні спеціальні навчальні заклади Анотація: Стаття надає методичні поради проведення самопідготовки з української мови учнів 6-го класу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Шиліна, Н. Організація самопідготовки у групі продовженого дня [Текст] / Наталія Шиліна, Тетяна Гудзь> // Початкова школа. - 2013. - № 11. - С. 36-40.
ББК 74 Рубрики: Педагогіка--Група продовженого дня Кл.слова (ненормовані): самопідготовка -- молодші школярі -- ігрова діяльність -- фізкультхвилинки -- динамічні паузи -- дидактичні ігри Анотація: У статті розглядаються питання структури самопідготовки та її методика у групі продовженого дня.
Дод.точки доступу: Гудзь, Тетяна Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
|
>6.
|
Денисенко, Л. А. Відкрита самопідготовка у 8-му класі для учнів із затриманням психічного розвитку [Текст] / Л. А. Денисенко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 12. - С. 13-16
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): каліграфічна хвилинка -- кінезеологічна вправа -- логопедична хвилинка -- евристична бесіда -- перегляд фільму
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Нікуліна, С. М. Подорож у часі. Самопідготовка для учнів 7-го класу з вадами розумового розвитку [Текст] / С. М. Нікуліна> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - N 10. - С. 27-30
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: План-конспект заняття. Мета: формувати вміння самостійно перевіряти отримані результати; учити самостійно працювати з підручником; збагачувати лексику; навчитися раціонально використовувати час; розвивати пізнавальну діяльність, логічне мислення, усне та писемне мовлення; учити самоаналізу; коригувати мовлення, зорову і слухову увагу, пам’ять; виховувати активність, інтерес до виконання завдань, бажання працювати самостійно, контролювати свої дії; прищеплювати навички самоперевірки та взаємоперевірки.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Ківейт, Карін. Eduscrum - мотивоване учнівство [Текст] / Карін Ківейт ; авт. вступ. сл. Валерія Ємець> // Педагогічна майстерня. - 2019. - № 10 (жовт.). - С. 17-18 : фот.
Рубрики: Загальноосвітні школи--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): командна робота -- самопідготовка -- навчальні завдання Анотація: EduScrum - це спільна робота учнів та вчителя, дітей мотивують працювати через автономію і спільну мету. Відповідальність за навчання спочатку розділена між учителем і учнем, а потім поступово повністю переходить до учня.
Дод.точки доступу: Ємець, Валерія \авт. вступ. сл.\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Ощур, Наталія. Активізація пізнавального процесу на заняттях з дисципліни "Опір матеріалів" [Текст] / Наталія Ощур> // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у коледжах і технікумах: досвід, проблеми, перспективи : матеріали I Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 28-29 берез. 2019 р.). - Вінниця : Рогальська І. О., 2019. - Вип. 1 (6). - С. 348-351 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Опір матеріалів--Методи навчання--Вищі навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): кросворди -- навчальна діяльність -- самопідготовка студентів Анотація: Серед методів активізації навчальної діяльності студентів належне місце займає такий вид самопідготовки як складання та розв'язування кросвордів. Кросворд - одна зі зручних форм активізації мислення, шлях до систематизації отриманих знань. У процесі складання кросворду студенту необхідно відібрати та опрацювати теоретичний матеріал.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
|