Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=синтаксичний розбір<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Кушнірова, Лариса
    Методичні погляди і рекомендації В. І. Масальського щодо граматичного розбору в середній школі [Текст] / Лариса Кушнірова // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 4. - С. 28-32. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Українська мова--Масальський В. І. (1896-1979 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
граматичний розбір -- фонетичний розбір -- орфографічний розбір -- морфологічний розбір -- синтаксичний розбір
Анотація: В статті досліджуються методичні погляди і рекомендації відомого вітчизняного вченого-філолога і педагога В. І. Масальського стосовно граматичного розбору на уроках української мови в середній школі. Учений вважає корисним поєднання основних видів граматичного розбору з розбором правописним. Рекомендації В. І. Масальського не втратили цінності.


Дод.точки доступу:
Масальський, Володимир Іванович (український вчений-філолог, методист, педагог ; 1896-1979) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Угніч, Р.
    Складносурядне речення: ознаки, види, розділові знаки : [урок української мови, 9 клас] [Текст] / Р. Угніч // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 1. - С. 39-43.
Рубрики: Українська мова--Урок--9-й клас
Кл.слова (ненормовані):
вивчення синтаксису -- синтаксичний розбір -- аналіз тексту -- аналіз речення
Анотація: Пропонується розробка уроку для 9 класу, мета якого - створити умови для систематизації та узагальнення знань учнів про складносурядне речення; сприяти вдосконаленню загальнопізнавальних, рефлексивних, емоційно-оцінних та творчих умінь учнів, комунікативних умінь і навичок, уміння презентувати результати своєї роботи; сприяти формуванню загальнолюдських цінностей, вихованню почуття відповідальності, самодисципліни й самоорганізації та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)