Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=система вправ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.


    Дацків, О. П.
    Система вправ для формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації [Текст] / О. П. Дацків ; Тернопіл. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка // Іноземні мови. - 2011. - № 2. - С. 22-28 : табл. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 28 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Система вправ для навчання говоріння--Засоби драматизації--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
система вправ -- вміння говоріння -- засоби драматизації
Анотація: У статті розглядається система вправ для формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації. Визначено дидактичні й методичні принципи побудови вищезгаданої системи вправ, етапи формування вмінь говоріння, підсистеми і групи вправ


Дод.точки доступу:
Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Мірошник, І. В.
    Вправи для формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи [Текст] / І. В. Мірошник ; Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка // Іноземні мови. - 2011. - № 2. - С. 37-46 : табл. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 46 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
система вправ -- граматичні навички -- орієнтовно-підготовчий етап
Анотація: У статті розглядається система вправ для формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи. Запропоновано типи і види вправ для формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи відповідно від етапівформування граматичних навичок. Наведено приклади вправ.


Дод.точки доступу:
Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

3.


    Лапидус, Б. А.
    Комбинированные упражнения при обучении устной речи [Текст] / Б.А. Лапидус // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 8. - С. 18-23 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
комбіновані вправи -- система вправ -- переказ на іноземній мові

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

4.


    Слободкина, Н. Я.
    Обучение диалогической речи учащихся в VI класса [Текст] / Н. Я. Слободкина // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 4. - С. 65-67. - (Опубликовано в №2, 1965 г.) . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
вивчення діалогів напам'ять -- система вправ -- модальні слова

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

5.


    Кузьміна, Л.
    Система вправ для формування термінологічної компетентності студентів залізничних спеціальностей внз [Текст] / Лідія Кузьміна // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 4. - С. 39-41. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74.268.0
Рубрики: Мовознавство--Вивчення та викладання у вузі
Кл.слова (ненормовані):
термінологічна компетентність -- термінологічні навички -- система вправ -- ситуативні вправи
Анотація: Стаття присвячена проблемі вдосконалення навчання українського професійного мовлення студентів залізничних спеціальностей ВНЗ. Визначено основні напрями роботи з розвитку термінологічних навичок. Запропоновано систему вправ, спрямовану на поетичне формування термінологічної компетентності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Бутева, В. Є.
    Етапи формування стратегічної компетенції у процесі навчання студентів технічних спеціальностей професійно орієнтованого читання [Текст] / В. Є. Бутева // Іноземні мови. - 2013. - № 4. - С. 35-40. - Текст нім., укр. - Бібліогр.: с. 40 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Німецька мова--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
система вправ -- система завдань -- професійне орієнтоване читання
Анотація: У статті представлені етапи формування стратегічної компетенції у процесі навчання студентів технічних спеціальностей професійно орієнтованого читання німецькою мовою


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

7.


    Ігнатенко, В. Д.
    Система вправ для навчання майбутніх філологів письмового перекладу науково-технічних текстів [Текст] / В. Д. Ігнатенко // Іноземні мови. - 2015. - № 2. - С. 26-36. - Текст укр., фр. - Бібліогр.: с. 36
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
етапи навчання -- система вправ -- підгрупа вправ
Анотація: У статті представлена система вправ для навчання майбутніх перекладачів анотативного і реферативного перекладу науково-технічних текстів на основі статей аграрного профілю, окреслено поняття системи вправ, вимоги до неї та її складові у рамках методики навчання перекладу, проаналізовано наукові дослідження з проблеми розроблення системи вправ для навчання письмового перекладу, виділено й описано етапи навчання, запропоновано відповідні групи і підгрупи вправ, наведено приклади вправ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

8.


    Рябовол, Н.
    Ефективні форми навчання морфеміки і деривації майбутніх учителів української мови [Текст] / Наталія Рябовол // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 10. - С. 49-51. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.48(4УКР)
Рубрики: Українська мова--Словотвір--Методика
   Українська мова--Підготовка фахівців

   Українська мова--Викладання у ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
форми навчання -- лекція -- проблемна лекція -- практичне заняття -- система вправ -- узагальнювальні таблиці
Анотація: У статті визначено ефективні форми навчання морфеміки і деривації майбутніх учителів української мови, з'ясовано специфіку навчальної діяльності під час лекції і практичного заняття. Приділено особливу увагу тим видам вправ і завдань, які дають можливість досконало перевірити знання студентів з морфеміки й словотвору.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

9.


Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя

    Приходько, О. О.
    Деякі аспекти інтенсивного навчання студентів економічних спеціальностей професійно-орієнтованої англійської мови [Текст] / О. О. Приходько // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 243-247 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.484(4УКР)я5 + 80я5
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Вищі навчальні заклади
   Англійська мова--Професійна орієнтація

Кл.слова (ненормовані):
інтенсифікація навчання -- інтенсифікація викладання -- система вправ -- студенти економічних спеціальностей
Анотація: Запропоновано систему вправ для формування мовленнєвих навичок та розвитку мовленнєвих умінь.


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович \відп. ред.\; Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Кулик, О.
    Текстоцентричний підхід як необхідна умова формування комунікативної компетентності учнів [Текст] / Олена Кулик // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 7/8. - С. 34-37. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська мова--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
текстоцентричний підхід -- текст -- мовленнєвий розвиток учня -- мовна особистість -- система вправ
Анотація: Стаття присвячена проблемі реалізації текстоцентричного підходу в процесі мовленнєвого розвитку особистості у процесі навчання української мови в загальноосвітній школі. Автор з'ясовує феномен тексту в лінгвістичному та лінгводидактичному аспектах, характерологічні ознаки текстоцентричного підходу, його місце з-поміж інших підходів до навчання української мови, пріоритет у формуванні комунікативно компетентної особистості, доводить, що для успішної реалізації текстоцентричного підходу необхідна якісна робота вчителя у процесі створення системи вправ на текстовій основі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Омельчук, Сергій.
    Новаторство Івана Ющука в українській лінгводидактиці кінця ХХ – початку ХХІ сторіччя / Сергій Омельчук // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. - № 10. - С. 36-42. - Бібліогр. 23 назви
Рубрики: Лінгводидактика--Новаторство, кінець 20 – початок 21 ст.
   Мовознавці українські--Ющук Іван Пилипович (р.н. 1933 р.)

Кл.слова (ненормовані):
підручники української мови -- шкільний курс української мови -- підхід до навчання мови -- система вправ -- українська термінологія
Анотація: Досліджено лінгводидактичну концепцію Івана Ющука, відомого українського мовознавця, лінгводидакта, літературознавця, перекладача, громадського діяча, яка охоплює підручники для закладів загальної середньої й вищої освіти, навчальні посібники для учнів, вступників до вишів і студентів тощо, методичні посібники для вчителів-словесників, довідники з української мови, статті лінгводидактичного характеру. Окреслено методичні новації вченого, що стосуються принципів побудови шкільних підручників української мови, а також схарактеризовано українську лінгвістичну термінологію в методичних працях Івана Ющука.


Дод.точки доступу:
Ющук, Іван (мовознавець, літературознавець, перекладач, громадський діяч) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

12.


    Маркотенко, Тамара
    Роль фразеології у формуванні комунікативної компетентності студентів [Текст] / Тамара Маркотенко // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 4. - С. 22-25. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання у вищій школі
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- комунікативна компетентність -- фразеологічна субкомпетентність -- система вправ
Анотація: У статті проаналізовано зміст понять "компетентність", "комунікативна компетентність", розглянуто фразеологічну компетентність як субкомпетентність мовного складника комунікативної компетентності, охарактеризовано систему вправ і завдань, які посилюють комунікативну спрямованість вивчення фразеології. Визначено роль фразеології у формуванні комунікативної компетентності студентів.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

13.


    Корнєєва, І. О.
    Система вправ для навчання майбутніх дизайнерів професійно орієнтованого англомовного монологу-презентіції-доповіді [Текст] / І. О. Корнєєва // Іноземні мови. - 2018. - № 4. - С. 9-17
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
монолог-презентація-доповідь -- система вправ -- професійно орієнтоване навчання іноземної мови
Анотація: У статті запропоновано авторську систему вправ для навчання майбутніх дизайнерів українських закладів вищої освіти професійно орієнтованого англомовного монологу-презентації-доповіді. Визначено етапи навчання професійно орієнтованого англомовного монологу-презентації-доповіді майбутніх дизайнерів. Окреслено завдання кожного етапу навчання монологу-презентації-доповіді. Описано групи вправ, їх типи та наведено приклади вправ, які майбутні дизайнери виконують під час навчання професійно орієнтованого англомовного монологу-презентації-доповіді. У статті здійснена спроба обгрунтувати авторську систему вправ для навчання майбутніх дизайнерів професійно орієнтованого англомовного монологу-презентації-доповіді.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

14.


    Безвін, Юлія Геннадіївна.
    Особливості формування соціокультурної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проєкту [Текст] / Ю. Г. Безвін, Г. І. Подосиннікова // Іноземні мови. - 2019. - № 4. - С. 24-37
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
соціокультурна компетентність -- проєктна діяльність -- система вправ
Анотація: У статті розкрито особливості організації навчального процесу для формування соціокультурної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проєкту. Охарактеризовано структуру та зміст системи вправ, на якій грунтується розроблена модель навчання. Структура системи вправ для формування соціокультурної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проєкту забезпечує організацію роботи студентів за етапами, які відображають логіку проєкту цього типу, та передбачає проведення інформаційного дослідження соціокультурного явища на трьох етапах проєкту: 1) підготовчий; 2) виконавчий; 3) завершальний. У межах етапів виокремлено стадії проєктної діяльності, на яких з опорою на критичне мислення розв'язуються ті чи ті дослідницькі завдання проєкту та превалюють певні види мовленнєвої діяльності. При цьому, виходячи зі специфіки інформаційно-дослідницького проєкту, базовою визначена мовленнева діяльність читання, зокрема критичне читання. Засобом реалізації розробленої моделі навчання є спеціально дібраний лінгвосоціокультурний матеріал, представлений текстами статей-новин електронних англомовних газетних та журнальних видань Великобританії та США. Надано рекомендації щодо практичної імплементіції моделі формування соціокультурної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проєкту на заняттях з дисципліни "Практика англійського усного та писемного мовлення". При цьому враховано, по-перше, вимоги програми щодо рівня сформованості соціокультурної компетентності майбутніх викладачів англійської мови, тематики навчання, обсягу та розподілу часу на аудиторну і самостійну позааудиторну роботу та, по-друге, особливості організації навчального процесу під час реалізації проєктної діяльності, зокрема зміст етапів і стадій, які становлять структуру інформаційно-дослідницього проєкту. Запропоновано приблизний розподіл часу на аудиторну та позааудиторну роботу студентів, докладно охарактеризовано поетапну реалізацію авторської моделі навчання. Надано приклади завдань та навчальних матеріалів англійською мовою.


Дод.точки доступу:
Подосиннікова, Ганна Ігорівна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)