Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=система вправ і завдань<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Цінько, С.
    Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення 9 клас [Текст] / Світлана Цінько, Олена Ковальова // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 2. - С. 18-21.
Рубрики: Українська мова--Методика - урок
Кл.слова (ненормовані):
система вправ і завдань -- екологічне виховання -- краєзнавча спрямованість -- тексти краєзнавчої і природоохоронної тематики
Анотація: У статті висвітлюється методика вивчення складносурядного речення на уроках рідної мови у 9 класі на основі використання текстів краєзнавчої і природоохоронної тематики.


Дод.точки доступу:
Ковальова, О.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Цінько, С.
    Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення, 9 клас [Текст] / Світлана Цінько, Олена Ковальова // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 3. - С. 21-25
Рубрики: Українська мова--Уроки
   Українська мова--Синтаксис

Кл.слова (ненормовані):
складне речення -- складносурядне речення -- система вправ і завдань -- екологічне виховання -- краєзнавча спрямованість -- тексти краєзнавчої і природоохоронної тематики
Анотація: У статті висвітлюється методика вивчення складносурядного речення на уроках рідної мови у 9 класі на основі використання текстів краєзнавчої і природоохоронної тематики.


Дод.точки доступу:
Ковальова, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Шелехова, Г.
    Сучасний підручник української мови як засіб формування комунікативної компетентності старшокласників [Текст] / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 19-22. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.268.11
Рубрики: Українська мова--Засоби навчання--Підручники і посібники
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- система вправ і завдань -- мотивація навчання -- самоконтроль
Анотація: У статті презентовано новий підручник української мови для 11 класу шкіл з українською мовою навчання (академічний, профільний рівні), його можливості щодо формування комунікативної компетентності випускників середніх загальноосвітніх навчальних закладів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Шевчук, Л.
    Особливості змісту та впровадження курсу за вибором "Добро. Читаємо. Розуміємо. Творимо" для розвитку читацьких умінь учнів 1-2 класів сільської школи [Текст] / Лариса Шевчук // Початкова школа. - 2011. - № 11. - С. 15-18. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74.26
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
розвиток читацьких умінь школяра -- техніка читання -- малочисельні класи -- розуміння прочитаного тексту -- система вправ і завдань
Анотація: У статті розглядається курс за вибором "Добро. Читаємо. Розуміємо. Творимо", його особливості та методика викладання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Борисенко, В.
    Комунікативні вправи як засіб формування професійної мовленнєвої компетенції [Текст] / Валентина Борисенко // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 21-26. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення
   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
система вправ і завдань -- комунікативні технології -- професійне мовлення -- комунікативні ситуації
Анотація: У статті доведено актуальність комунікативного принципу навчання, який грунтується на практичному спрямуванні навчання мови, створенні комунікативних ситуацій, що викликали б бажання висловлюватися, заперечувати, дискутувати тощо. Приділено увагу використанню системи вправ і завдань комунікативного типу на заняттях з української мови професійного спрямування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Кухарчук, Ірина
    Вивчення безсполучникових речень студентами-філологами (проблема вибору вправ і завдань) [Текст] / Ірина Кухарчук // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 2. - С. 47-51. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 81
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання у вузі
Кл.слова (ненормовані):
безсполучникове речення -- інтонація -- семантичні відношення -- безсполучникові речення з однорідними та неоднорідними частинами -- система вправ і завдань
Анотація: У статті розглядаються структурні, семантичні та стилістичні особливості складних безсполучникових речень, а також подано систему вправ і завдань з теми "Безсполучникові речення" для студентів філологічних факультетів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Бронзенко, Тетяна
    Прислів'я та приказки в контексті уроку української мови та літератури [Текст] / Тетяна Бронзенко, Ольга Чепела // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 5. - С. 39-46. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
фольклор -- прислів'я -- приказка -- морально-етичні цінності -- система вправ і завдань
Анотація: У статті розглянуто методику застосування на уроках української мови і літератури прислів'їв та приказок як одного з ефективних способів формування в учнів морально-етичних цінностей. Запропоновано різні види робіт, що сприяють забезпеченню словникового запасу, розвивають творчу ініціативу, пам'ять та емоційну виразність мови. Подано розробку уроку з української літератури в 5 класі.


Дод.точки доступу:
Чепела, Ольга

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Огарь, Ю.
    Особливості реалізації когнітивно-комунікативної методики на уроках української мови у профільній школі [Текст] / Юлія Огарь, Наталія Дика // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 7/8. - С. 60.
Рубрики: Українська мова--Профільне навчання
   Українська мова--Методика

Кл.слова (ненормовані):
мовно-комунікативна компетентність -- принципи категоризації і концептуалізації -- система вправ і завдань
Анотація: У статті викладено основні шляхи реалізації когнітивно-комунікативної методики викладання української мови у профільній школі. Зокрема, охарактеризовано умови підвищення рівня сформованості мовнокомунікативних умінь учнів під час вивчення синтаксису.


Дод.точки доступу:
Дика, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)