Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=система вправ і завдань<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
Цінько, С.
Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення 9 клас [Текст] / Світлана Цінько, Олена Ковальова> // Українська мова і література в школі. - 2011. -
№ 2
. - С. 18-21.
Рубрики:
Українська мова--Методика - урок
Кл.слова (ненормовані):
система
вправ
і
завдань
--
екологічне виховання
--
краєзнавча спрямованість
--
тексти краєзнавчої і природоохоронної тематики
Анотація:
У статті висвітлюється методика вивчення складносурядного речення на уроках рідної мови у 9 класі на основі використання текстів краєзнавчої і природоохоронної тематики.
Дод.точки доступу:
Ковальова, О.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Цінько, С.
Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення, 9 клас [Текст] / Світлана Цінько, Олена Ковальова> // Українська мова і література в школі. - 2011. -
№ 3
. - С. 21-25
Рубрики:
Українська мова--Уроки
Українська мова--Синтаксис
Кл.слова (ненормовані):
складне речення
--
складносурядне речення
--
система
вправ
і
завдань
--
екологічне виховання
--
краєзнавча спрямованість
--
тексти краєзнавчої і природоохоронної тематики
Анотація:
У статті висвітлюється методика вивчення складносурядного речення на уроках рідної мови у 9 класі на основі використання текстів краєзнавчої і природоохоронної тематики.
Дод.точки доступу:
Ковальова, О.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Шелехова, Г.
Сучасний підручник української мови як засіб формування комунікативної компетентності старшокласників [Текст] / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2011. -
№ 6
. - С. 19-22. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК
74.268.11
Рубрики:
Українська мова--Засоби навчання--Підручники і посібники
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід
--
система
вправ
і
завдань
--
мотивація навчання
--
самоконтроль
Анотація:
У статті презентовано новий підручник української мови для 11 класу шкіл з українською мовою навчання (академічний, профільний рівні), його можливості щодо формування комунікативної компетентності випускників середніх загальноосвітніх навчальних закладів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Шевчук, Л.
Особливості змісту та впровадження курсу за вибором "Добро. Читаємо. Розуміємо. Творимо" для розвитку читацьких умінь учнів 1-2 класів сільської школи [Текст] / Лариса Шевчук> // Початкова школа. - 2011. -
№ 11
. - С. 15-18. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК
74.26
Рубрики:
Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
розвиток читацьких умінь школяра
--
техніка читання
--
малочисельні класи
--
розуміння прочитаного тексту
--
система
вправ
і
завдань
Анотація:
У статті розглядається курс за вибором "Добро. Читаємо. Розуміємо. Творимо", його особливості та методика викладання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Борисенко, В.
Комунікативні
вправ
и як засіб формування професійної мовленнєвої компетенції [Текст] / Валентина Борисенко> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. -
№ 2
. - С. 21-26. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК
74.268.19=411.4
Рубрики:
Українська мова--Розвиток мовлення
Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
система
вправ
і
завдань
--
комунікативні технології
--
професійне мовлення
--
комунікативні ситуації
Анотація:
У статті доведено актуальність комунікативного принципу навчання, який грунтується на практичному спрямуванні навчання мови, створенні комунікативних ситуацій, що викликали б бажання висловлюватися, заперечувати, дискутувати тощо. Приділено увагу використанню системи
вправ
і
завдань
комунікативного типу на заняттях з української мови професійного спрямування.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Кухарчук, Ірина
Вивчення безсполучникових речень студентами-філологами (проблема вибору
вправ
і
завдань
) [Текст] / Ірина Кухарчук> // Українська мова і література в школі. - 2012. -
№ 2
. - С. 47-51. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК
81
Рубрики:
Українська мова--Вивчення і викладання у вузі
Кл.слова (ненормовані):
безсполучникове речення
--
інтонація
--
семантичні відношення
--
безсполучникові речення з однорідними та неоднорідними частинами
--
система
вправ
і
завдань
Анотація:
У статті розглядаються структурні, семантичні та стилістичні особливості складних безсполучникових речень, а також подано систему
вправ
і
завдань
з теми "Безсполучникові речення" для студентів філологічних факультетів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Бронзенко, Тетяна
Прислів'я та приказки в контексті уроку української мови та літератури [Текст] / Тетяна Бронзенко, Ольга Чепела> // Українська мова і література в школі. - 2012. -
№ 5
. - С. 39-46. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК
74.268.19=411.4
Рубрики:
Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
фольклор
--
прислів'я
--
приказка
--
морально-етичні цінності
--
система
вправ
і
завдань
Анотація:
У статті розглянуто методику застосування на уроках української мови і літератури прислів'їв та приказок як одного з ефективних способів формування в учнів морально-етичних цінностей. Запропоновано різні види робіт, що сприяють забезпеченню словникового запасу, розвивають творчу ініціативу, пам'ять та емоційну виразність мови. Подано розробку уроку з української літератури в 5 класі.
Дод.точки доступу:
Чепела, Ольга
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Огарь, Ю.
Особливості реалізації когнітивно-комунікативної методики на уроках української мови у профільній школі [Текст] / Юлія Огарь, Наталія Дика> // Українська мова і література в школах України. - 2016. -
№ 7/8
. - С. 60.
Рубрики:
Українська мова--Профільне навчання
Українська мова--Методика
Кл.слова (ненормовані):
мовно-комунікативна компетентність
--
принципи категоризації і концептуалізації
--
система
вправ
і
завдань
Анотація:
У статті викладено основні шляхи реалізації когнітивно-комунікативної методики викладання української мови у профільній школі. Зокрема, охарактеризовано умови підвищення рівня сформованості мовнокомунікативних умінь учнів під час вивчення синтаксису.
Дод.точки доступу:
Дика, Н.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)