Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=системний розвиток<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Матвієнко, Анатолій.
    Державно-правове регулювання туристичної галузі в Україні: історичний аспект [Текст] / Анатолій Матвієнко // Юридична Україна. - 2014. - № 2. - С. 19-23. - Бібліогр. в примітках: с. 23
ББК 67
Рубрики: Туристична індустрія--Державно-правове регулювання--Історичний аспект--Україна
Кл.слова (ненормовані):
туризм -- системний розвиток -- державно-приватне партнерство -- ефективна модель
Анотація: Досліджено правову природу державно-правового регулювання туристичної галузі в Україні в новітній парадигмі українського права. Доведено, що ефективність державно-правового регулювання в туризмі в нашій державі суттєво залежить від стабільності у функціонуванні органів державної влади.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Барабаш, Ольга
    Ритм, музика і рух плекають тіло й дух : музично-ритмічне виховання за системою Е. Жака-Далькроза [Текст] / Ольга Барабаш // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 29-31
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Музичне виховання
   Музичне виховання--Дошкільні навчальні заклади--Розробки занять

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- системний розвиток -- ритмічна гімнастика -- діти з особливими освітніми потребами -- діти-логопати -- інклюзивна група
Анотація: "Система музичного виховання Еміля Жака-Далькроза, якій присвячена ця публікація, придатна і для роботи з дітьми з типовим розвитком, і для тих, хто має особливі освітні потреби. Тож педагоги успішно використовують її в інклюзивних групах. Вона поєднує музично-ритмічні завдання з ритмічними вправами та іграми, що створює можливості для глибшого сприйняття музики, сприяє розвитку в дітей уяви, музичного слуху, пам'яті, уваги, формує вміння виражати себе в пластичних рухах, гармонізує емоційний стан".


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)