Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=ситуативні вправи<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Кузьміна, Л.
Система вправ для формування термінологічної компетентності студентів залізничних спеціальностей внз [Текст] / Лідія Кузьміна> // Українська мова і література в школі. - 2013. -
№ 4
. - С. 39-41. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК
74.268.0
Рубрики:
Мовознавство--Вивчення та викладання у вузі
Кл.слова (ненормовані):
термінологічна компетентність
--
термінологічні навички
--
система вправ
--
ситуативні
вправи
Анотація:
Стаття присвячена проблемі вдосконалення навчання українського професійного мовлення студентів залізничних спеціальностей ВНЗ. Визначено основні напрями роботи з розвитку термінологічних навичок. Запропоновано систему вправ, спрямовану на поетичне формування термінологічної компетентності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Скибун, Н.
Лінгводидактичний аспект формування професійної компетентності фахівців туристичного профілю [Текст] / Наталя Скибун> // Українська мова і література в школах України. - 2015. -
№ 10
. - С. 52-55.
ББК
74.48(4Укр)
Рубрики:
Українська мова--Підготовка фахівців
Українська мова--Викладання у ВНЗ
Українська мова--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта
--
мовленнєва компетентність
--
аналіз професійних мовленнєвих ситуацій
--
ситуативні
вправи
--
моделювання навчальної мовленнєвої ситуації
Анотація:
У статті розкрито лінгводидактичний аспект формування професійної мовленнєвої компетентності фахівців туристичного профілю. Аналіз і синтез наукових досліджень переконав автора, що вибір методів навчання залежить від матеріалу, пропонованого для вивчення, його зв'язку з попереднім і наступним матеріалом, співвідношення в матеріалі елементів теоретичного і практичного характеру, рівня загального розвитку та мовленнєвої підготовки студентів. Визначено найбільш продуктивні методи і прийоми формування професійної мовленнєвої підготовленості майбутніх фахівців.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
3.
Коновалова, М. В.
Підручник для нової школи [Текст] / М. В. Коновалова> // Зарубіжна література в школі. - 2017. -
№ 3/4
. - С. 6-7 : іл.
Рубрики:
Викладання зарубіжної літератури--Загальноосвітні школи--9-й клас
Підручники--Навчальна література
Рецензії на книги
Кл.слова (ненормовані):
ситуативні
вправи
--
ігрові матеріали
--
підсумкові запитання
--
ілюстрації
Анотація:
В підручнику Паращич В.В. та Фефілової Г.Є. сконцентровано навчальний матеріал, зазначено можливі шляхи аналізування художнього твору й орієнтири інтерпретування образів літературних героїв.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Довга, Тетяна
.
Здоров'я і безпека. Реалізація наскрізної лінії на уроках математики в 5 - 6-х класах [Текст] / Тетяна Довга> // Математика (Шкільний світ). - 2019. -
№ 2
. - С. 4-7 : табл. - Бібліогр.: с. 5. - Дод.
Рубрики:
Математика--Нестандартні уроки--Безпека життєдіяльності--5-6 й класи
Кл.слова (ненормовані):
навчальні програми
--
натуральні числа
--
ситуативні
вправи
--
спосіб життя
Анотація:
Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів; фактично вони є соціально значними надпредметними темами, які допомогають формуванню в учнів уявлень про суспільство загалом, розвивають здатність застосовувати отриані знання в різних ситуаціях. У цій статті розглянуто реалізацію наскрізної змістової лінії "Здоров'я і безпека" на уроках математики у 5 - 6 класах. Наведені варіанти прикладів і задач, які ілюструють реалізацію цієї лінії.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Головач, С. О.
Ідея радості життя та відкриття світу в романі Е. Портер "Полліанна". 5-й клас [Текст] / С. О. Головач> // Зарубіжна література в школі. - 2020. -
№ 5/6 (берез.)
. - С. 16-20 : іл.
Рубрики:
Зарубіжна література--Методика викладання--5-й клас, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
Полліанна, роман, про твір
--
інтерактивний прийом навчання
--
інтерактивні
вправи
--
дидактичні ігри
--
ситуативні
вправи
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)