Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки) (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=співчуття<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-30 
1.


    Носенко, Г.
    Світ створений для добра : курс "Християнська етика". Третій рік навчання [Текст] / Галина Носенко, Тетяна Мельничук // Початкова школа. - 2011. - № 6. - С. 50-51
Рубрики: Християнська етика--Урок
Кл.слова (ненормовані):
доброта -- співчуття -- урок з християнської етики


Дод.точки доступу:
Мельничук, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Свиридов, Б.
    Потерпілий потребує не співчуття, а належного захисту [Текст] / Борис Свиридов // Юридичний вiсник України. - 2012. - 3-9 берез. (№ 9). - С. 5 . - ISSN 1992-9277
ББК 67.9(4УКР)5.00
Рубрики: Захист прав людини--Україна
Кл.слова (ненормовані):
приватно-публічне право -- законодавчі процеси -- скарга


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Береза, Юрій.
    Незаперечний авторитет [Текст] / Юрій Береза // Дзвін. - 2012. - № 2. - С. 142-143. - Зміст: Співчуття ; Суперновини
ББК 84
Рубрики: Художня література--Сатира та гумор--Україна, 21 ст.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Ковальова, В.
    Урок Доброти і Милосердя : урок-телепередача з курсу "Я і Україна" в 2 класі з елементами інтерактивних технологій [Текст] / Вікторія Ковальова // Початкова школа. - 2012. - № 5. - С. 23-27.
ББК 74
Рубрики: Природознавство--"Я і Україна"--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок з курсу "Я і Україна" -- доброта -- милосердя -- співчуття


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Хавіна, С. Я.
    Уроки Голокосту: мужність і співчуття. Вірш П. Г. Тичини "Єврейському народу" [Текст] / С. Я. Хавіна // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. - № 25. - С. 22-27. - Бібліогр. наприкінці ст.
ББК 74.268.0
Рубрики: Письменники українські--Українська література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
Тичина П. Г.
Анотація: Стаття подає план проведення позакласного читання, мета якого розповісти учням про події , що відбулися в Бабиному та Дрогобицькому Яру впродовж 1941-1943 років і ознайомити учнів з твором П. Тичини "Єврейському народу".


Дод.точки доступу:
Тичина, Павло Григорович (український поет, перекладач, публіцист, громадський діяч ; 1891-1967) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


   
    Співчуття [некролог] [Текст] // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 12. - С. 81
ББК 88
Рубрики: Вчені--Психологи--Україна--Харків
Анотація: Помер один з останніх зі славної плеяди новаторів вітчизняної психології, творець феноменальної теорії розвивального навчання Олександр Костянтинович Дусавицький.


Дод.точки доступу:
Дусавицький, Олександр Костянтинович (доктор психологічних наук) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Павлюк, І.
    Ключі до дитячої творчості / І. Павлюк // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 1. - С. 8-9 : ил.
ББК 74
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність
Кл.слова (ненормовані):
співтворчість -- співпраця -- співрозуміння -- співчуття
Анотація: Головне призначення людини, яка вирішила присвятити себе роботі з дітьми, полягає в тому, щоб допомогти своїм вихованцям пройти важкий шлях становлення. Але як цього досягти? Про це йдеться в статті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


   
    Людина починається з добра [Текст] : досвід роботи вчителів, спрямований на подолання дитячої агресії. / упоряд. О. В. Ночвінова // Розкажіть онуку. - 2013. - № 7/8. - С. 5-21. - Зміст: Ігри з розвитку довільності поведінки першокласників ; Тренінг "Формування в молодших школярів навичок спілкування й адекватного типу поведінки в конфлікті, зниження агресивності" ; Тренінг соціальної компетентності та навичок здорового способу життя молодших школярів ; Комунікативні ігри ; Ігри та вправи для дітей зі складнощами у спілкуванні ; Ігри та вправи на підвищення впевненості в собі ; Ігри та вправи на зниження агресії та ослаблення негативних емоцій ; Методи саморегуляції та зняття емоційного напруження у дітей ; Вправи на розвиток уміння відчувати настрій і співчуття іншим
ББК 74.200
Рубрики: Початкова освіта--Педагогічний досвід
   Виховання--Діти--Ігрові методи



Дод.точки доступу:
Ночвінова, О.В. \упоряд.\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Коляда, Ігор.
    ". ця нещасна історична постать мимоволі викликає до себе історичне співчуття." : Іван Степанович Мазепа [1629 (1640) -1709]. Історико-бібліографічний нарис (до 325-річчя обрання І. Мазепи гетьманом Лівобережної України) [Текст] / Ігор Коляда, Сергій Вергун // Історія в школі. - 2013. - № 1. - С. 14-21
ББК 63
Рубрики: Гетьмани України--Мазепа І.
   Історичні діячі України, 17-18 ст.



Дод.точки доступу:
Вергун, Сергій; Мазепа, Іван Степанович (гетьман ; 1639-1709 рр.) \про нього\

Знайти схожі

10.


    Бучма, Алла.
    Чарльз Діккенс. "Пригоди Олівера Твіста" [Текст] : Система уроків світової літератури. 10 клас / Алла Бучма // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 11-12. - С. 46-53. - Зміст: "Пригоди Олівера Твіста" ; Урок 1. Життєвий і творчий шлях Ч. Діккенса. Реалістичні та романтичні тенденції у його прозі ; Урок 2. Місце роману "Пригоди Олівера Твіста" у творчій спадщині Ч.Діккенса ; Урок 3. Гуманізм письменника, його співчуття до принижених і знедолених ; Урок 4. Засудження жаги до наживи та бездуховності суспільства в романі "Пригоди Олівера Твіста" ; Урок 5. Розвінчання, "деромантизація" злочинного світу. Влучність характеристик різних суспільних верств Англії 20-х років XIX ст. ; Урок 6. Провідні засоби індивідуалізації персонажів. Діккенс як майстер іронії і сарказму ; Урок 7. "Із літератури реалізму". Контрольна робота зі I частиною розділу
ББК 74.268.0
Рубрики: Письменники англійські, 19 ст.
   Світова література--Методика викладання



Дод.точки доступу:
Діккенс, Чарльз (англійський письменник, романіст ; 1812-1870) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Скляр, Л. І.
    Цикл уроків вивчення теми "Антична література". 8-й клас [Текст] / Л. І. Скляр // Зарубіжна література в школі. - 2015. - № 13/14. - С. 46-63 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: 1. Антична література - вихідна основа європейських літератур. Оспівування людини та її світ як одна з провідних тем античної літератури. Найвідоміші цикли давньогрецьких міфів. ; 2. Гомер - легендарний засновник європейської літератури. Поема "Іліада". ; 3. Гомер "Іліада". Гуманістичний пафос поеми. Осуд війни та її жорстокості, співчуття людському горю, повага до людини, поетизація її героїзму та подвигу. ; 4. Гомер "Одіссея". Звеличення людського розуму, винахідливості та допитливості. Образ Одіссея: воїна, ватажка, чоловіка, мандрівника, патріота. ; 5. Подорож океаном "Антична література"
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Давньогрецька література--Вивчення в школі

   Антична література--Вивчення в школі



Дод.точки доступу:
Гомер (легендарний давньогрецький поет ; 8 ст. до н. е.) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Гордійчук Г., Галина
    Життя дається на добрі справи. Виховний захід. 4-й клас [Текст] / Галина Гордійчук Г. // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2015. - № 23. - С. 58-63
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Виховна робота
Кл.слова (ненормовані):
совість -- доброта -- ласка -- щирість -- щедрість -- прихильність -- співчуття


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Ніколаєнко, Л. І.
    Оцінка в мовній концептуалізації емоцій групи "Співчуття" (на матеріалі польської, української і російської мов) [Текст] / Л. І. Ніколаєнко // Мовознавство. - 2016. - № 3. - С. 32-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Мовознавство--Лексика--Співчуття
Анотація: У статті проаналізовано аксіологічні характеристики емоцій групи "Співчуття" в польській, українській і російській мовах. Експліковано вплив гедоністичної та моральної оцінок на концептуалізацію емоцій у мовній свідомості поляків, українців і росіян. Виявлено засадничу подібність ознак та образів, через які емоції групи "Співчуття" концептуалізуються в порівнюваних мовах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Сокур, А.
    Виховуємо співчуття [Текст] : За оповіданнями Григора Тютюнника : українська література : 7-8 клас / Анжела Сокур // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 11. - С. 22-24. - Бібліогр.: 1 назва.
Рубрики: Українська література--Тютюнник Григір Михайлович (1931-1980 рр.)
   Українська література--Позакласне читання

Кл.слова (ненормовані):
Тютюнник Г. М. -- психологічний текст -- воєнний і повоєнний час -- художня деталь -- морально-етичний конфлікт
Анотація: Статтю присвячено ідейно-художньому аналізу чотирьох оповідань Григора Тютюнника, які можуть бути запропоновані учням 7-8 класів для вивчення на уроці позакласного читання. У творах йдеться про тяжке життя дітей у воєнний і повоєнний час та морально-етичні конфлікти між світом дорослих і світом дітей. Такі тексти покликані виховувати чуйність, співчуття, розуміння, бажання підтримати і допомогти. Стаття допоможе глибше зрозуміти проблематику цих оповідань.


Дод.точки доступу:
Тютюнник, Григір Михайлович (український письменник-прозаїк ; 1931-1980) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Шадура, Наталія.
    Я та інші [Текст] : тренінгове заняття для учнів 8-9-х класів / Н. Шадура // Психолог (Шкільний світ). - 2013. - № 21. - С. 14-15
Рубрики: Підлітки--Спілкування--Психотренінг
Кл.слова (ненормовані):
тактовність -- урівноваженість -- повага -- щирість -- почуття гумору -- чесність -- порядність -- співчуття -- справедливість


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


   
    Паліативна допомога: потрібна зміна філософії всього суспільства [Текст] : медицина в регіонах // Ваше здоров'я. - 2016. - 19 серп.(№ 33/34). - С. 16-17. - Зміст: Якщо об'єднати зусилля - буде результат / Л. Самолеліс. Співчуття і милість до ближнього слід формувати ще зі школи / В. Бурлей. Влада має виявляти більше ініціативи / Ольга Хмельницька О.
Рубрики: Паліативна допомога--Полтавська обл.--Україна
Кл.слова (ненормовані):
хоспіс -- паліативні хворі -- геріатричне відділення -- хоспісна медицина -- мультидисціплінарні бригади
Анотація: У всьому світі подібні установи або відділення існують переважно за кошти меценатів, церковні пожертви, благодійні внески громадян. На жаль, 85% наших співвітчизників досі не знають, що таке хоспіс і паліативна допомога, і цю ситуацію слід виправляти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Ніколаєнко, Л. І.
    Категоризація і мовне вираження емоцій співчуття та злорадства (на матеріалі української, російської і польської мов) [Текст] / Л.І. Ніколаєнко // Мовознавство. - 2005. - № 1. - С. 45-57. - Бібліогр.: 19 назв
Рубрики: Психологія особистості--Емоції
   Психолінгвістика

Кл.слова (ненормовані):
Лексико-семантичне поле, категоризація , концептуалізація, емотивні назви, конструктивні та деструктивні емоції, позитивні та негативні емоції.
Анотація: Стаття присвячена психолінгвістичній проблемі категоризації двох протилежних груп емоцій "співчуття" та "злорадство". У статті здійснюється порівняльний аналіз семантики назв емоцій співчуття та злорадства в українській, російській і польській мовах на підставі етимологічних даних, словникових дефініцій та контекстуальної вживаності емотивних назв, а також досліджується концептуалізація цих емоцій у трьох порівнювальних мовах


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

18.


    Бех, І.
    Грані духовного зростання особистості [Текст] / Іван Бех // Початкова школа. - 2017. - № 2. - С. 1-5.
Рубрики: Педагогіка--Виховання особистості--Духовні цінності
Кл.слова (ненормовані):
духовна мобільність вихованця -- пізнавальне і духовне осмислення світу -- духовні знання -- сутність співчуття
Анотація: У статті зосереджено увагу на закономірності, яка передбачає рух від самопізнання до самозміни, - головна щодо занурення підростаючої особистості у глибини духовності. Це власне духовний план, що потребує від педагога чіткої послідовності виховних дій, які аж ніяк не заперечують свободу вихованця розвиватися самостійно.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Ніколаєнко, Л. І.
    Семантика і валентність дієслів семантичного поля "співчуття" (на матеріалі польської, української та російської мов) [Текст] / Л. І. Ніколаєнко // Мовознавство. - 2017. - № 2. - С. 44-54
Рубрики: Мовознавство--Дієслова--Семантика--Валентність
Анотація: У статті досліджуються семантичні й валентнісні характеристики дієслівних репрезентантів емоцій групи "Співчуття" у польській, українській і російській мовах. Здійснюється порівняння дефініцій та моделей керування дієслів, описуються семантичні ролі Експерієнцера, Об'єкта і Причини емоції.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Марченко, Г.
    Роль емпатії в професійній діяльності майбутніх фахівців-педагогів [Текст] / Г. Марченко, О. О. Страхова // Вісник. - 2017. - № 2. - С. 138-140. - Бібліогр.: с. 140
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна діяльність--Педагоги
Кл.слова (ненормовані):
співчуття -- співпереживання -- раціональний канал емпатії -- інтуїтивний канал емпатії
Анотація: В умовах інтенсивного розвитку суспільства особливого значення набуває перегляд пріоритетів у підготовці майбутніх педагогів до професійної діяльності. Відповідно, змінюються вимоги до професійної підготовки майбутніх фахівців. Однією з таких вимог до педагогічних працівників є розвиток їх емпатійності (співчуття й співпереживання).


Дод.точки доступу:
Страхова, О. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-30 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)