Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=стиль мовлення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Дільна, Оксана.
    Типові анормативи у мовленні сучасного школяра [Текст] / Оксана Дільна // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 10. - С. 31-36. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Культура мовлення--Типові помилки--Аналіз
Кл.слова (ненормовані):
стиль мовлення -- учні 9 клас -- перелік помилок -- мовленнєва компетентність
Анотація: Мовлення сучасних школярів часто не відповідає нормам літературного зразка. Це зумовлено цілою низкою чинників, пов'язаних зі специфікою функціонування української мови в нашій державі. Аналізуються типові огріхи в мовленні школярів на основі творчих робіт дев'ятикласників Львівщини.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Деркач, О.
    Зміст і структура текстів різних стилів, їх характерні мовні засоби, основні жанри [Текст] : українська мова : 11 клас / Олена Деркач // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 1. - С. 33-37.
Рубрики: Українська мова--Стилістика--Методика
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
особистісно зорієнтований урок -- стиль мови -- стиль мовлення -- стилістика мовлення -- жанри -- стилістичний аналіз висловлення -- українська народна вишивка -- історія українського стилю
Анотація: Мета поданого уроку полягає в наступному: систематизувати й узагальнити відомості про стиль мови і стиль мовлення; поглиблювати знання учнів про зміст і структуру текстів різних стилів, їх основні жанри та мовні засоби; формувати практичні вміння і навички стилістичного аналізу висловлення; розвивати мовленнєво-мисленнєві вміння здійснювати компаративний аналіз текстів різних стилів, досліджувати мовний матеріал; виховувати в школярів почуття поваги до рідної мови та своєї Батьківщини засобами мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Melnyk, Yevhenii.
    Comprendre et apprendre les registres de langue avec la serie televisee "La Mere et la Fille" [Текст] / Y. Melnyk // Іноземні мови. - 2019. - № 2. - С. 60-61 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
комунікація французькою мовою -- комунікативний намір -- стиль мовлення
Анотація: У цій методичній розробці пропонується комплекс завдань із використанням телевізійного серіалу "Мати та дочка" на заняттях з французької мови. У ході виконання наведених завдань студенти рівня В1 вчаться розуміти відмінності між стилями мовлення та засвоюють головні особливості розмовного, нейтрального та високого регістрів усної франкомовної комунікації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)