Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=стратегія бренду<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Грошев, И.
    Эмоциональный брендинг и поведение потребителя [Текст] / Игорь Грошев, Алексей Краснослободцев // Проблемы теории и практики управления. - 2012. - № 7/8. - С. 119-126 : рис. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Торгові марки
   Психологія--Емоції

Кл.слова (ненормовані):
стратегія бренду -- емоційний компонент -- споживча поведінка


Дод.точки доступу:
Краснослободцев, А.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)