Пошуковий запит: (<.>K=структура уроку<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14 |
>1.
|
Брега, Н. Упровадження технології колективно-групового навчання [Текст] / Ніна Брега> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2011. - № 9. - С. 9-19
Рубрики: Класно-урочна система--Навчання Кл.слова (ненормовані): структура уроку -- інтерактивна вправа -- когнітивні методи навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Чернишов, О. Сучасний урок: синтез традицій та інновацій / О. Чернишов> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 12. - С. 24-28
ББК 74.202.60 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Форми організації навчання--Урок Кл.слова (ненормовані): форми організації навчально-виховного процесу -- типологія уроку -- структура уроку -- план уроку -- вимоги до сучасного уроку -- моделі навчання -- нестандартні уроки -- ділова гра -- класифікація ділових ігор -- типологія ділових ігор -- урок-КВК -- урок-конкурс -- урок-конференція -- урок-сюрприз -- урок-аукціон Анотація: В статті окреслено основні шляхи удосокналення уроку, розглянуто найбільш поширені нестандартні форми уроків як однієї з форм організації навчално-виховного процесу.
Знайти схожі
|
>3.
|
Прокопів, Д. Право на освіту в Україні [Текст] : правознавство : практичний курс : 9 клас / Д. Прокопів> // Історія України (Шкільний світ). - 2011. - № 40 (жовтень). - С. 6-11
Рубрики: Правознавство--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): структура уроку -- система освіти в Україні -- самоосвіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Хидивова, Г. Методичний підрозділ і самоосвіта вчителя. Діяльність творчої групм "Розвивальне навчання" [Текст] / Галина Хидивова> // Директор школи (Шкільний світ). - 2012. - № 5. - С. 30-39
ББК 74.204 Рубрики: Навчання--Розвивальне--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): ділова гра -- дидактика -- структура уроку
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Балух, Галина Тестові технології у процесі навчання історії [Текст] / Галина Балух> // Історія України (Шкільний світ). - 2013. - № 11. - С. 10-15
ББК 74.266.3 Рубрики: Історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): структура уроку -- тести -- досягнення
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Куцевол, О. Сучасний урок літератури в координатах методичної творчості [Текст] / Ольга Куцевол> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 15-20. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.268.0 Рубрики: Українська література--Сучасний урок Кл.слова (ненормовані): методична творчість учителя-словесника -- моделювання уроку літератури -- структура уроку -- професійно-креативні якості вчителя-словесника Анотація: У статті обгрунтовується креативогенний характер уроку літератури, розкривається механізм моделювання сучасного уроку літератури як творчий процес.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Пономарьова, К. Сучасний урок української мови: компетентнісно орієнтовані цілі та структура [Текст] / Катерина Пономарьова> // Початкова школа. - 2015. - № 1. - С. 21-26.
ББК 74.268.19=411.4 Рубрики: Українська мова--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): урок української мови -- початкова школа -- цілі уроку -- етапи уроку -- структура уроку Анотація: У статті здійснено спробу визначити, яким має бути сучасний урок української мови в початковій школі. Охарактеризовано вимоги до кожного з етапів сучасного уроку в умовах реалізації компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів української мови.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
|
>8.
|
Островерх , О. Екологія як наука [Текст] : предмет, об'єкт, завдання і методи науки про довкілля, структура сучасної екології та її місце в системі наук. 11-й клас / Олександр Островерх > // Біологія (Шкільний світ). - 2015. - № 16 (серп.). - С. 17-22 : ілюстр.
Рубрики: Екологія--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): природокористування -- екологічне мислення -- охорона природи -- структура уроку -- історія екології
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Агапшук, С. Розв'язування задач на моногібридне схрещування [Текст] / Світлана Агапшук> // Біологія (Шкільний світ). - 2015. - № 16 (серп.). - С. 35-40 : рис., табл.
Рубрики: Біологія--Методика викладання--Генетика Кл.слова (ненормовані): успадкування генетичних ознак -- закони Менделя -- структура уроку
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Сорочинська, В. А. Нестандартний урок як форма організації навчання [Текст] : метод. рек. щодо моделювання нестандарт. уроків математики / В. А. Сорочинська> // Математика в школах України. - 2015. - № 25/26. - С. 29-34 : ілюстр.
Рубрики: Математика--Методика викладання в школі Кл.слова (ненормовані): формування мислення -- вчитель - учень -- педагогічна майстерність -- розвиток здібностей учнів -- навчальний процес -- структура уроку -- імпровізоване навчальне заняття -- розв'язування задач
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Трубчаніна, Олена. Аналіз уроку хімії. Виховний аспект [Текст] / О. Трубчаніна> // Хімія (Шкільний світ). - 2016. - № 8. - С. 10-13. - Бібліогр.: с. 13
Рубрики: Хімія--Аспекти--Виховання--Аналіз Кл.слова (ненормовані): хімічний експеримент -- культура мовлення -- педагогічні технології -- структура уроку
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Кучеренко, І. Основні підходи до систематизації та структурування уроку української мови [Текст] / Ірина Кучеренко> // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 7/8. - С. 22-27. - Бібліогр.: 16 назв.
Кл.слова (ненормовані): урок української мови -- класифікаційні підходи до типології уроків -- лінгводидактика -- структура уроку -- етапи уроку -- типи уроків української мови Анотація: Проаналізовано класифікаційні ознаки, що зумовлюють поділ уроків української мови на типи, з'ясовано відповідність цих ознак і підходів сучасним пріоритетним напрямам мовної освіти, встановлено стрижневий підхід до типології сучасних уроків мови. Визначено основні складники структури уроку української мови. Охарактеризовано особливості структурних етапів уроків, їх послідовність та варіативність.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Сидоренко, І. М. Вимоги та структура сучасного уроку [Текст] / І. М. Сидоренко> // Зарубіжна література в школі. - 2019. - № 19/20. - С. 5-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Уроки--Типологія Дидактика Кл.слова (ненормовані): типи та види уроків -- структура уроку -- вимоги до уроку Анотація: Функція та форма організації сучасного уроку в системі особистісно орієнтованого навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Ладиченко, Тетяна. Методика проведення бінарних уроків з української літератури та історії України в учнів 8 класів на прикладі долі жінки в історії України ХVІ ст. за твором О. Назарука "Роксоляна" [Текст] / Тетяна Ладиченко, Оксана Василюк> // Історія в рідній школі. - 2021. - № 3 (трав.-черв.). - С. 8-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Історія України--Бінарні уроки-- 8-й клас Кл.слова (ненормовані): міжпредметні зв'язки -- структура уроку -- споріднені навчальні предмети
Дод.точки доступу: Василюк, Оксана Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|