Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>K=структура ігрового дня<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Афонькина, Ю.
Ранний возраст: поддерживаем ребёнка игрой [Текст] / Ю. Афонькина, Е. Омельченко> // Дошкольное воспитание. - 2011. -
№ 8
. - С. 76-80. - Библиогр.: с. 80 . - ISSN 0012-561Х
ББК
74.100.588
Рубрики:
Ранній вік--Дошкільне виховання
Гра--Дошкільне виховання
Кл.слова (ненормовані):
структура
ігрового
дня
--
педагог-психолог
--
робота з батьками
Анотація:
Ранний возраст - это "возраст нераскрытых резервов", особо важный период в развитии ребёнка. Как подчёркивает Л. С. Выготский, ранний возраст "сенситивен во всём". Именно в этот период развития ребёнка исключительно зависимо от социальных условий жизни. Значительное количество современных детей до 3 лет находятся в зоне риска. Речь идёт о психическом, социальном, нервно-психическом неблагополучии в развитии. Ведь даже те малыши, которые воспитываются в семьях, порой не получают помощи, которая позволила бы оптимизировать их развитие. Это содной стороны. С другой - современная действительность делает всё более явной деформацию института семьи. Нарушается преемственность в вопросах семейного воспитания. И как результат, многие родители не способны установить продуктивные взаимопонимания с детьми.
Дод.точки доступу:
Омельченко, Е.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)