Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=стрічка часу<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Желіба, Олександр.
    Використання умовно-графічної наочності при вивченні історії України: дидактичні засади вивчення питання російсько-французької війни 1812 року у 9 класі [Текст] / Олександр Желіба // Історія в школі. - 2013. - № 1. - С. 33-35 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.266.32
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Наочність
   Засоби навчання--Наочні--Уроки історії

Кл.слова (ненормовані):
ГРАФІКИ -- ТАБЛИЦІ -- ДІАГРАМИ -- СХЕМИ -- СТРІЧКА ЧАСУ
Анотація: Метою статі є визначення дидактичних засад використання умовно-графічної наочності на прикладі вивчення російсько-французької війни 1812 року.


Знайти схожі

2.


    Козленко, Олександр.
    Моделювання стрічки часу "Розвиток природничо-наукових знань" з використанням синхроністичної таблиці [Текст] / Олександр Козленко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2017. - № 2. - С. 33-41 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Викладання природничих дисциплін у школі
Кл.слова (ненормовані):
Стрічка часу -- Синхроністична таблиця
Анотація: Створення стрічки часу належить до традиційних прийомів формування хронічних уявлень. Робота із стрічою часу сприяє формуванню уявлення про лінійність часу та різні проміжки часу за допомогою графічних або просторових образів. У статті наведено приклади створення стрічок часу у вигляді реальних, графічних і вербальних моделей.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Штааке, Джил.
    Як навчитися створювати таймлайн? [Текст] : поради учням / Джил Штааке // Педагогічна майстерня. - 2020. - № 10. - С. 38-39 : фот.
Рубрики: Педагогічна майстерність--Педагогічна творчість
Кл.слова (ненормовані):
візуалізація навчання -- хронологічний порядок -- стрічка часу


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Черепаха, Наталья.
    Восприятие литературных образов через призму цвета. Визуализация [Текст] / Наталья Черепаха // Зарубіжна література в школах України. - 2020. - № 12. - С. 56
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади

   Нестандартні уроки--Урок-дослідження

Кл.слова (ненормовані):
візуальні техніки -- кластери -- стрічка часу -- канали сприйняття -- педагогічні технології -- вніб 5
Анотація: Метод візуалізації навчальної інформації на уроках зарубіжної літератури.С


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)