Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=сільська початкова школа<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Онишків, З.
Організація виховної роботи в сільській початковій школі [Текст] / Зіновій Онишків> //
Початкова
школа
. - 2012. -
№ 12
. - С. 58-60
ББК
74.100
Рубрики:
Педагогіка--
Сільська
школа
Кл.слова (ненормовані):
сільська
початкова
школа
--
робота з батьками
--
план виховної роботи
Анотація:
В статті розглядаються питання організації виховної роботи в сільській початковій школі. Наведено план виховної роботи для класу-комплекту 2-3 класи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Мелешко, В.
Реалізація ідей партнерської взаємодії в освітньому процесі сільської початкової школи [Текст] / Віра Мелешко> //
Початкова
школа
. - 2017. -
№ 6
. - С. 47-50.
Рубрики:
Педагогіка--
Сільська
школа
--
Початкова
школа
Кл.слова (ненормовані):
сільська
початкова
школа
--
екологічне виховання
--
формування екологічних знань
--
партнерська взаємодія
Анотація:
Реалізація ідей взаємодії суб'єктів освітнього процесу в початковій школі відображена в змісті комплексно-цільової програми. Відтак реалізуються заходи, покликані забезпечити єдність навчальної діяльності на різних етапах. Партнерська взаємодія вчителів споріднених ланок навчання передбачає створення загального освітнього середовища, забезпечення умов для реалізації спільних методичних заходів, проектів, демонстрації презентацій педагогічного досвіду, авторських навчальних програм; організації взаємовідвідування уроків, освітніх заходів; спільне проведення батьківських зборів та інше. Спроектована та організована робота щодо втілення ідей взаємодії початкової школи з іншими ланками освіти - запорука успішного навчання впродовж усього життя.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)