Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=текстоцентричний підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Ярмолюк, А.
    Вивчення розділу "Прислівник" за новим підручником "Українська мова. 7 клас" (автори - Голуб Н., Шелехова Г., Новосьолова В., Ярмолюк А.) [Текст] / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 1. - С. 9-13. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська мова--Підручники для середньої школи
Кл.слова (ненормовані):
функції підручника -- текстоцентричний підхід -- підручник з української мови -- особистісно орієнтований підхід
Анотація: У статті презентовано новий підручник "Українська мова" для 7 класу, у якому реалізовано інноваційну методику авторського колективу наукових співробітників відділу навчання української мови і літератури Інституту педагогіки НАПН України. Схарактеризовано особливості змісту й структури навчальної книги. У статті наведено приклади завдань і вправ розділу "Прислівник".


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Кашуба, Є.
    Текстоцентричний підхід як засіб формування читацької компетенції школярів [Текст] : матеріали до уроків за романом Діани Джонс "Мандрівний Замок Хаула" / Євдокія Кашуба // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 4. - С. 27-38. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Дитяча література--Джонс Діана (1934-2011 рр.)--Великобританія
   Зарубіжна література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
текстоцентричний підхід -- роман Д. Джонс -- поєднання елементів казки й детективу -- запитання -- текстоцентричні картки-завдання -- образи головних героїв -- цитати -- образ мандрівного замку Хаула -- робота з ілюстраціями -- релаксаційні вправи
Анотація: На матеріалі твору англійської письменниці Д. Джонс "Мандрівний Замок Хаула" висвітлено особливості текстоцентричного підходу до навчання зарубіжної літератури. Доведено доцільність та ефективність цього методу, який дає можливість повною мірою досягти цілей сучасного уроку зарубіжної літератури, зокрема: аналізувати зміст і проблематику тексту, висловлювати й аргументувати власну думку, використовувати в мовленні лексичне багатство мови. Подано зразки карток із запитаннями й завданнями до тексту твору Д. Джонс.


Дод.точки доступу:
Вінн Джонс, Діана (британська письменниця ; 1934-2011) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Голуб, Ніна
    Робота з текстами на уроках української мови у процесі вивчення синтаксису й пунктуації у 8-9 класах [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 1. - С. 2-8. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська мова--Урок 8 клас
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови 8 клас -- робота з текстом -- текстоцентричний підхід -- текстова діяльність
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність текстоцентричного підходу, доцільність системного впровадження його, називає переваги такої роботи й передумови ефективності, аналізує методичну літературу. Запропоновано ширший алгоритм роботи з текстами з урахуванням особливостей сучасного навчально-виховного процесу, завдань шкільної мовної освіти. Авторка також пропонує приклади урізноманітнення текстової роботи, називає форми подання тексту.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

4.


    Ярмолюк, Алла
    Робота з текстом під час вивчення складного речення [Текст] / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 3. - С. 36-39. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська мова--Викладання синтаксису
Кл.слова (ненормовані):
текстоцентричний підхід -- навчальний текст -- мовна особистість -- синтаксична компетентність
Анотація: У статті розглянуто особливості навчання української мови з урахуванням сучасних підходів. Наголошено на необхідності застосування текстоцентричного підходу під час вивчення синтаксису складного речення в 9 класі; схарактеризовано текст як основну лінгвістичну одиницю означеного підходу. Визначено функції тексту щодо розвитку компетентної мовної особистості, виділено критерії добору навчальних текстів для комплексних вправ. Презентовано зразки вправ і завдань із синтаксису складного речення, спрямованих на формування синтаксичної компетентності учнів 9 класу.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

5.


    Кулик, О.
    Текстоцентричний підхід як необхідна умова формування комунікативної компетентності учнів [Текст] / Олена Кулик // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 7/8. - С. 34-37. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська мова--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
текстоцентричний підхід -- текст -- мовленнєвий розвиток учня -- мовна особистість -- система вправ
Анотація: Стаття присвячена проблемі реалізації текстоцентричного підходу в процесі мовленнєвого розвитку особистості у процесі навчання української мови в загальноосвітній школі. Автор з'ясовує феномен тексту в лінгвістичному та лінгводидактичному аспектах, характерологічні ознаки текстоцентричного підходу, його місце з-поміж інших підходів до навчання української мови, пріоритет у формуванні комунікативно компетентної особистості, доводить, що для успішної реалізації текстоцентричного підходу необхідна якісна робота вчителя у процесі створення системи вправ на текстовій основі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Горохова, Тетяна.
    Реалізація текстоцентричного підходу в мовній освіті засобами ІКТ [Текст] / Тетяна Горохова // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 7/8. - С. 31-34.
Рубрики: Мовознавство--Комп'ютерне і програмоване навчання
   Вища освіта--Підготовка вчителів філологів

Кл.слова (ненормовані):
текст -- методичний підхід -- текстоцентричний підхід -- Веб 2.0 -- лінгводидактика
Анотація: На основі аналізу науково-методичної літератури обґрунтовано функції та дидактичні можливості інформаційно-комунікаційних технологій в організації навчальної діяльності студентів філологічних спеціальностей. Визначено методичні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій як одного з ефективних засобів реалізації текстоцентричного підходу.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

7.


    Щока, Ольга.
    Вивчення фразеології в 10 класі на матеріалі творів Бориса Грінченка [Текст] / Ольга Щока // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 5. - С. 28-33. - Бібліогр.: 33 назви.
Рубрики: Українська мова--Лексикологія--Фразеологія
   Українська література--Грінченко Борис Дмитрович (1863-1910 рр.)

Кл.слова (ненормовані):
фразеологія -- методика -- текстоцентричний підхід -- 10 клас -- комунікативна компетентність -- вивчення творчості Б. Грінченка -- мова художнього твору
Анотація: Розглянуто розділ "Фразеологія" у шкільній програмі та підручниках. Наведено переваги текстоцентричного підходу до вивчення сталих словосполучень. Спираючись на цей метод навчання фразеології, складено вправи на матеріалі текстів Бориса Грінченка. Завдання мають профільний рівень і призначені для учнів 10 класу. Метою пропонованих вправ є забезпечення формування комунікативної компетентності школярів на основі реальної ситуації - тексту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)