Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=тестове завдання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Архангельська, Л.
    У фразеології - "дух язика" : узагальнювальний урок-дослідження у 10-му класі [Текст] / Люся Архангельська // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 4. - С. 19-27.
Рубрики: Українська мова--Урок
   Українська мова--Лексикологія--Фразеологія--Методика

Кл.слова (ненормовані):
фразеологізм -- походження фразеологізмів -- робота в групах -- міні-проект -- робота в парах -- лінгвістичне повідомлення -- тестове завдання
Анотація: Подано конспект уроку за темою: "Фразеологізм як особливий вид лексики". Мета уроку - повторити та узагальнити знання учнів із фразеології, визначити роль фразеологізмів у писемному й усному мовленні, розвивати пам'ять, спостережливість, збагачувати активну лексику учнів.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Архангельська, Л.
    "Нема мудріших, як народ, учителів." : урок повторення й узагальнення знань учнів з фразеології [Текст] / Люся Архангельська // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 11/12. - С. 30-38. - Зміст: "Ні кола ні двора" / Д. Білоус.
ББК 74.268.11
Рубрики: Українська мова--Фразеологія--Методика
Кл.слова (ненормовані):
фразеологізми -- класифікація -- синтаксична роль -- фразеологічний словник -- міні-проекти -- робота в парах -- тестове завдання
Анотація: Подано розробку уроку за темою "Фразеологізм як особливий вид лексики", мета якого - визначити місце й роль фразеологізмів у писемному й усному мовленні, вдосконалювати уміння і навички учнів визначати синтаксичну роль фразеологізмів у реченні, розвивати пам'ять і спостережливість, збагачувати активну лексику учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Романенко, Юлія.
    Формування культури тестування [Текст] / Юлія Романенко // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 6. - С. 21-25. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.26
Рубрики: Методика навчання--Хімія--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
педагогічний тест -- тестування -- тестове завдання
Анотація: З'ясовано сутність поняття "педагогічний тест", вади тестових завдань з хімії для загальноосвітньої школи, акцентовано увагу на правилах та принципах розроблення завдань закритого та відкритого форматів, на відповідність, правильну послідовність, причинно-наслідковий зв'язок.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Кухаренко, В. М.
    Методика комплексного оцінювання якості тестів. Частина 2 [Текст] / В. М. Кухаренко, Л. П. Перхун, Н. М. Товмаченко // Статистика України. - 2018. - № 4. - С. 72-79 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 77-78
УДК
Рубрики: Соціальна статистика--Дистанційне навчання--Тестування
Кл.слова (ненормовані):
тестове завдання -- надійність -- двофакторний дисперсійний аналіз -- кластеризація -- модель Раша
Анотація: Продовжено виклад методики комплексного оцінювання якості тестів, що грунтується на методах класичної теорії, методах Data Mining та Item Response Theoru (IRT). Для аналізу використано коефіцієнт внутрішньої узгодженості Кьюдера - Річардсона, коефіцієнт генералізації, виконана ієрархічна кластеризація, здійснено розрахунки за однопараметричною моделлю Раша. Обгрунтовано засади подальшого вдосконалення тесту.


Дод.точки доступу:
Перхун, Л. П.; Товмаченко, Н. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


   
    Як перевірити, чи зможе претендент працювати дистанційно: 6 запитань для співбесіди [Текст] // Кадровик 01. - 2020. - № 7. - С. 73-77. - Підгот. Експертна група MCFR Кадри
Рубрики: Дистанційна робота
Кл.слова (ненормовані):
організація робочого дня -- організація домашнього робочого місця -- побажання до дистанційної роботи -- тестове завдання
Анотація: Дистанційна робота вигідна і для компанії і для працівників. Організація скоротить витрати, а для працівників можливість працювати з дому - приємний бонус. Але працювати дистанційно зможе не кожен. Важливо, щоб працівник був дисциплінованим і виконував завдання без особливого контролю. У статті експертна група ділиться секретами, як виявити ці якості у майбутнього працівника і зрозуміти, чи буде він ефективним на віддаленій позиції.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Кухар, Л. О.
    Теоретичні аспекти використання тестового контролю для проведення підсумкової атестації студентів ЗВО [Текст] / Л. О. Кухар, О. О. Тарасенко // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2020. - № 29 (12). - С. 47-57
Рубрики: Заклади вищої освіти--Атестація студентів
   Тестування--Контроль знань

Кл.слова (ненормовані):
теорія тестів -- підсумкове оцінювання -- формувальне оцінювання -- тестове завдання -- тестування
Анотація: Наразі заклади вищої освіти змушені були організовувати проведення підсумкової атестації випускників з використання дистанційних форм, що в свою чергу ставить питання про якість інструментів оцінювання. Формування банку каліброваних тестових завдань, дає можливість на підсумковому тестуванні отримати надійні та валідні результати. Для його створення передбачається використання підходів сучасної теорії тестів.


Дод.точки доступу:
Тарасенко, О. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)