Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=тропи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.


    Курилова, А. Д.
    Гипербола: троп или состояние тропа? (Уроки старинных учебников красноречия) [Текст] / А. Д. Курилова // Русская словесность. - 2011. - № 6. - С. 18-20. - Библиогр.: с. 20 . - ISSN 0868-9539
ББК 74.268.1РУС
Рубрики: Російська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
риторика -- тропи -- гіпербола


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Луцак, Світлана.
    Поетика епітета в системі художнього твору [Текст] / Світлана Луцак // Слово і час. - 2011. - № 12. - С. 111-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Рец. на кн. : Волковинський О. Поетика епітета : монографія / О. Волковинський. - Кам'янець-Подільський : ФОП Сисин О. В., 2011. - 350 с.
ББК 83
Рубрики: Літературознавство--Тропи--Епітет
   Літературознавці України, 21 ст.

Кл.слова (ненормовані):
художній текст -- поетика -- епітетологія
Анотація: Дослідження О. Волковинського присвячене проблемі поетики епітета. Науковець докладно аналізує положення теоріїї епітета та зупиняється на визначальній проблемі - уніфікації термінології.


Дод.точки доступу:
Волковинський, Олександр Сергійович (український літературознавець ; 1960) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Привалова, С. П.
    Розвиток творчих здібностей старшокласників на уроці української літератури / С. П. Привалова // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 11. - С. 14-17. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.39
Рубрики: Українська література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
творчі літературні здібності -- мовностилістичні засоби -- тропи -- мова художнього твору
Анотація: У статті порушується проблема розвитку творчих літературних здібностей учнів старшої школи під час аналізу мови художнього твору.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Привалова, Світлана
    Розвиток творчих здібностей старшокласників на уроках української літератури [Текст] / Світлана Привалова // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 2. - С. 23-26. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Українська література--Процес навчання--Творчі здібності
Кл.слова (ненормовані):
творчі літературні здібності -- мовностилістичні засоби -- тропи -- мова художнього твору
Анотація: У статті порушено проблему розвитку творчих літературних здібностей учнів старшої школи під час аналізу мови художнього твору.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Варикаша, Марта.
    Еротичний дискурс у щоденниках: метафори сексуальності [Текст] / Марта Варикаша // Слово і час. - 2012. - № 5. - С. 78-83. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 83.3(4УКР)
Рубрики: Українська література--Мемуаристика, 20 ст.
   Літературознавство--Тропи--Метафора

Кл.слова (ненормовані):
тілесність -- дискурс сексуальності -- наратор -- нон-фікшн
Анотація: У статті з'ясовано, що найголовніші розлогі метафори сексуальності у щоденниках письменників І пол. ХХ ст. були співвіднесені з мистецтвом (музика, танок, театр) і творчістю. Метафори відбивають гендерну ідентичність автора та специфіку його сексуальності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Тищук, Дар'я.
    Асоціонім у постмодерному тексті [Текст] / Дар'я Тищук // Слово і час. - 2012. - № 6. - С. 105-107 : ілюстр.
Рец. на кн. : Галич А. Естетичні пошуки в українській постмодерній літературі: асоціонімний вимір : монографія / А. Галич. - Луганськ : Книжковий світ, 2011. - 192 с.
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавці України, 21 ст.
   Літературознавство--Тропи--Асоціонім

Кл.слова (ненормовані):
художні засоби -- образність -- гендерне дослідження -- класифікація
Анотація: Стаття є рецензією на монографію А. Галича, в якій грунтовно досліджується специфіка функціонування асоціоніма в чоловічому та жіночому прозовому дискурсі сучасної української постмодерної літератури, розглядаються проблеми асоціоніма як тропа.


Дод.точки доступу:
Галич, Артем (український літературознавець ; 1985) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Привалова, С.
    Вивчаємо мову художнього твору [Текст] / Світлана Привалова // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 4. - С. 25-27. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 81.411.1 + 83.3(4Укр)
Рубрики: Українська література--Мова художнього твору--Методика
Кл.слова (ненормовані):
мова художнього твору -- диференційовані (різнорівневі) завдання -- зображувально-виражальні засоби мови -- тропи
Анотація: У статті порушено проблему вивчення мови художнього твору на уроках української літератури в старших класах школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Барчишина, Інна.
    Енжамбеман як засіб емфатизації епітетних структур у поетичних творах М. Волошина та В. Свідзінського [Текст] / Інна Барчишина // Слово і час. - 2013. - № 2. - С. 60-67. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 83
Рубрики: Літературознавство--Тропи--Епітет
   Письменники України, 19-20 ст.

   Українська література--Поезія

   Письменники Росії, 19-20 ст.

   Російська література--Поезія

Кл.слова (ненормовані):
емфатичність -- епітетна структура -- лірика
Анотація: Стаття містить аналіз фігуральних моделей епітетних структур, організованих за принципом енжамбеману, у поезіях М. Волошина та В. Свідзінського. Розкрито експресивні можливості енжамбеману як засобу посилення емфатичності епітетних структур і поетичного тексту.


Дод.точки доступу:
Волошин, Максиміліан Олександрович (поет і художник українського походження, перекладач ; 1877-1932) \про нього\; Свідзінський, Володимир Євтимович (український поет, перекладач ; 1885-1941) \про твір\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Шутенко, Юлія.
    "Мої дівчатка грають на сексофоні.": еротична поезія Миколи Луговика [Текст] / Юлія Шутенко // Слово і час. - 2015. - № 12. - С. 77-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Письменники України, 20-21 ст.
   Українська література--Поезія

Кл.слова (ненормовані):
сонет -- ліричний герой -- тропи -- порівняння
Анотація: У статті здійснено огляд поетичної збірки "Мої дівчатка грають на саксофоні." Миколи Луговика, яка містить як кількарядкові мініатюри, так і ліричні поеми.


Дод.точки доступу:
Луговик, Микола (український поет ; 1947 -) \про твір\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Калита, О.
    Іронічні тропи в текстах сучасних українських письменників [Текст] / О. Калита // Дивослово. - 2008. - № 10 . - С. 38-41
Рубрики: Художня література--Твори--Тропи іронічні
Анотація: Досліджується використання іронічних тропів у текстах творів українських письменників.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

11.


. Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя

    Бутурлим, Т. І.
    Патріотичне виховання старшокласників у процесі вивчення української мови (на прикладі теми "Тропи", 10 клас) [Текст] / Т. І. Бутурлим // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - С. 64-67. - Бібліогр.: с. 67. - (Психолого-педагогічні науки ; № 4)
УДК
Рубрики: Патріотичне виховання


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. ГоголяНіжинський державний університет ім. Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Бондаренко, Юрій.
    Словесно-образний аналіз літературного твору в школі: вищий рівень застосування [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 10. - С. 11-15. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська література--Методика
Кл.слова (ненормовані):
словесно-образний аналіз -- тропи -- стилістичні фігури -- "внутрішній механізм" засобу -- класифікація мовних засобів -- етапи навчальної діяльності -- аналіз твору
Анотація: У статті окреслено вищий рівень словесно-образного аналізу, під яким автор розуміє широке застосування теретичної інформації про тропи, стилістичні фігури, інші виражальні засоби в процесі шкільного опрацювання художніх творів. Разом з інтерпретацією змісту мовних конструкцій він забезпечує один з основних методичних принципів - вивчення літератури як мистецтва слова.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Бондаренко, Юрій.
    Словесно-образний аналіз літературного твору в закладі загальної середньої освіти: вищий рівень застосування [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 11. - С. 8-12. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Літературознавство--Вивчення літератури--Аналіз літературного твору
Кл.слова (ненормовані):
словесно-образний аналіз -- тропи -- стилістичні фігури -- класифікація мовних засобів -- етапи навчальної діяльності -- "внутрішній механізм"
Анотація: Окреслено вищий рівень словесно-образного аналізу, під яким автор розуміє широке застосування теоретичної інформації про тропи, стилістичні фігури, інші виражальні засоби в процесі опрацювання художніх творів у закладі загальної середньої освіти. Поряд з інтерпретацією змісту мовних конструкцій він забезпечує один з основних методичних принципів - вивчення літератури як мистецтва слова.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Кравець, Лариса.
    Метафора в системі тропів / Лариса Кравець // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2020. - № 5. - С. 29-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Тропи--Теоретичне осмислення
Кл.слова (ненормовані):
метафора -- ментонімія -- образ -- образність
Анотація: Описано історію теоретичного осмислення тропів. Розкрито лінгвальну природу тропів. Схарактеризовано метафору і метонімію як два центри тропеїчної системи. Названо та проаналізовано основні різновиди метафори та метонімії. Доведено, що тропи взаємопов’язані між собою, можуть суміщатися і трансформуватися з одного в інший.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Бондаренко, Юрій.
    Словесно-образний аналіз літературного твору в школі: вищий рівень застосування [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 12. - С. 13-19. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Літературознавство--Вивчення літератури--Аналіз літературного твору
Кл.слова (ненормовані):
мовно-художній аналіз тексту -- тропи -- вивчення мовно-виражальних засобів -- самостійна класифікація мовних засобів
Анотація: Окреслено вищий рівень словесно-образного аналізу, під яким автор розуміє широке застосування теоретичної інформації про тропи, стилістичні фігури, інші виражальні засоби в процесі опрацювання художніх творів у закладі загальної середньої освіти. Поряд з інтерпретацією змісту мовних конструкцій він забезпечує один з основних методичних принципів - вивчення літератури як мистецтва слова.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)