Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=урок розвитку зв'язного мовлення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Стрілець, С.
    Крилаті вислови. Фразеологія : урок розвитку зв'язного мовлення, 3 клас [Текст] / Світлана Стрілець // Початкова школа. - 2011. - № 3. - С. 12-14.
Рубрики: Українська мова--Урок--3 клас
Кл.слова (ненормовані):
урок розвитку зв'язного мовлення -- урок-подорож
Анотація: Запропоновано урок розвитку зв'язного мовлення для 3 класу, мета якого поглиблювати знання учнів про крилаті вислови (фразеологізми), вчити знаходити їх у мові, пояснювати найпростіші крилаті вислови; ознайомити з фразеологічними словниками; розвивати вміння творчо мислити, виховувати любов до рідного слова.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Вельська, Г.
    Складання міні-твору на основі власного досвіду : урок розвитку зв'язного мовлення [Текст] / Галина Вельська // Початкова школа. - 2011. - № 4. - С. 51.
Рубрики: Українська мова--Розвиток зв'язного мовлення
Кл.слова (ненормовані):
урок розвитку зв'язного мовлення
Анотація: Урок розвитку зв'язного мовлення, мета якого - продовжити роботу із вдосконалення навичок складання твору, вміння правильно й точно висловлювати свої думки. Урок має сприяти розвитку спостережливості, образного мислення та уяви.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Шевченко, Н.
    Застосування інтерактивної методики "Крокування картиною" на уроках розвитку зв'язного мовлення [Текст] / Надія Шевченко // Початкова школа. - 2012. - № 12. - С. 11-13
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок розвитку зв'язного мовлення -- опис за картиною
Анотація: Запропоновано план-конспект уроку розвитку зв'язного мовлення за темою "Опис за картиною І. Левітана "Золота осінь"", мета якого - навчити дітей дивуватися побаченому, відчувати навколишній світ, мріяти; заохочувати дітей до пошуку нових ідей; формувати уміння і навички, уміння підтримувати один одного.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Рудковська, О.
    Урок розвитку зв'язного мовлення (3 клас) [Текст] / Олена Рудковська // Початкова школа. - 2016. - № 11. - С. 19-21.
Рубрики: Українська мова--Розвиток зв'язного мовлення--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок розвитку зв'язного мовлення -- твір про осінь -- власні спостереження дітей
Анотація: Подано план-конспект уроку розвитку зв'язного мовлення для учнів 3 класу за темою "Написання твору про осінь на основі власних спостережень".


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Гуцалюк, Тетяна.
    Урок розвитку зв'язного мовлення у 2 класі з використанням технології "Сторітелінгу" [Текст] / Тетяна Гуцалюк // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 15-17.
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок розвитку зв'язного мовлення -- створення історії -- технологія сторітелінг
Анотація: Подано розробку уроку розвитку зв'язного мовлення для 2 класу за темою "Створення історії "Як Сонечко з Хмаринкою стали друзями", мета якого - активізувати і збагачувати словниковий запас учнів; закріплювати навички літературної мови; розвивати мовлення школярів, уяву, активність, творчість; прищеплювати вміння бути другом; виховувати розуміння та повагу до людей, які тебе оточують.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Ханчук, Інна.
    Написання твору-есе на одну із запропонованих тем : урок-підсумок вивчення теми "Із сучасної української літератури" . Українська мова, 8 клас [Текст] / Інна Ханчук, Оксана Янкович // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 10. - С. 39-42.
Рубрики: Українська література--Урок--8 клас
   Українська мова--Урок--8 клас

Кл.слова (ненормовані):
урок розвитку зв'язного мовлення -- написання твору-есе -- дитяча література -- патріотичне виховання
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - узагальнити та систематизувати знання учнів із теми "Твори сучасної української літератури для дітей"; розвивати вміння учнів працювати з художнім текстом, аналізувати образи, робити висновки; удосконалювати навички усного та писемного зв'язного мовлення, зокрема написання твору-есе; виховувати почуття відповідалльності за власні вчинки, а також за тих, хто поруч; прищеплювати усвідомлене сприйняття себе як частинки великого українського народу.


Дод.точки доступу:
Янкович, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Грачова, Наталія.
    Вічне джерело наснаги [Текст] : природа в поетичних творах зарубіжної літератури / Наталія Грачова // Всесвітня література в школах України. - 2019. - № 11. - С. 32-34 : фот. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Всесвітня література--Позакласне читання

   Теми і образи в літературі--Природа

   Розробки уроків--Всесвітня література

   Міжпредметні зв'язки--Інтегроване навчання

Кл.слова (ненормовані):
урок розвитку зв'язного мовлення -- поетичні твори -- екологічне виховання -- тема природи


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Ходакова, Олена.
    Способи самоствердження людини, пошуки нею свого місця в суспільстві : за романом В. Підмогильного "Місто" [Текст] / Олена Ходакова // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 12. - С. 30-32
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок ток-шоу -- урок розвитку зв'язного мовлення -- вивчення творчості В. Підмогильного
Анотація: Подано розробку уроку за романом В. Підмогильного "Місто". Мета уроку - визначити складність та неоднозначність образу Степана Радченка, допомогти учням усвідомити глибину проблем і характерів твору письменника, учити учнів розуміти вплив цивілізаційнимх процесів на людину, психологічну мотивацію дійових осіб; розвивати навички характеристики персонажів, формувати вміння учнів аналізувати, узагальнювати, висловлювати власну думку; виховувати повагу до загальнолюдських цінностей, бажання самовдосконалюватися, зростати духовно.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)