Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=учні старшої школи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Васьківська, Г.
    Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери [Текст] / Галина Васьківська, Сергій Косянчук // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 8. - С. 14-20. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.268.4
Рубрики: Риторика--Методика
Кл.слова (ненормовані):
учні старшої школи -- риторика -- риторичні вміння -- ціннісно-смислова сфера -- ціннісно-смислові орієнтації -- особистість -- саморозвиток
Анотація: У статті окреслено роль і значення риторичних умінь у процесі формування ціннісно-смислових орієнтацій особистості старшокласника. З огляду на аналіз структури риторичної діяльності, теоретична модель риторичних умінь має бути представлена як синтез розумового, мовленнєвого і комунікативного компонентів.


Дод.точки доступу:
Косянчук, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Школьний, Олександр.
    Підготовка до дворівневого зовнішнього незалежного оцінювання якості знань з математики (Частина 2) [Текст] / О. Школьний // Математика в рідній школі. - 2015. - № 11. - С. 2-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Математична освіта в школі--Підготовка до ЗНО
Кл.слова (ненормовані):
ЗНО з математики -- дворівневе оцінювання навчальних досягнень -- оцінювання математичних знань -- загальнодержавне стандартизоване оцінювання -- учні старшої школи -- державна підсумкова атестація -- ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ
Анотація: Дана робота є другою з серії публікацій, присвячених якісній підготовці до ЗНО з математики учнів української школи. Розглянуто особливості дворівневого зовнішнього незалежного оцінювання якості знань із математики в порівнянні з традиційною однорівневою системою загальнодержавного стандартизованого підсумкового оцінювання, наведено методичні рекомендації щодо підготовки учнів до цього виду тестування, які стосуються тем "Рівняння та системи рівнянь" та "Нерівності та системи нерівностей".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


   
    Підготовка до ЗНО з математики. Тренувальні тести і методичні коментарі (чатстина 1) [Текст] / О. Школьний [та ін.] // Математика в рідній школі. - 2017. - № 11. - С. 2-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Математична освіта в школі--Підготовка до ЗНО
Кл.слова (ненормовані):
ЗНО З МАТЕМАТИКИ -- ДПА З МАТЕМАТИКИ -- учні старшої школи -- навчальні досягення з математики -- комбіновані тренувальні тести
Анотація: В цій роботі ми наводимо комбінований тренувальний тест у форматі ЗНО 2017 року. До цього тесту наведено відповіді до всіх завдань і повні розв’язання окремих тестових завдань із методичними коментарями до них. Особливу увагу приділено завданням на відшукання логічних пар та завданням із повним поясненням. Наведений тест призначено для здійснення підсумкового повторення і він надасть учневі змогу здійснити тренінг в умовах, близьких до реального тестування під час ЗНО з математики.


Дод.точки доступу:
Школьний, Олександр; Захарійченко, Юрій; Захарійченко, Ліліана; Школьна, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Попова, Людмила.
    Принципи формування текстотворчих умінь учнів старшої школи [Текст] / Людмила Попова // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 22-25
Рубрики: Українська мова--Методика
Кл.слова (ненормовані):
текстотворчі вміння -- принципи формування текстотворчих умінь -- учні старшої школи -- текстоцентризм -- робота з текстом
Анотація: У статті проаналізовано наукову літературу з обраної проблеми, виокремлено принципи формування текстотворчих умінь учнів старшої школи й подано лінгвометодичний коментар до їх реалізації. На основі аналізу наукової літератури автор доходить висновку, що продуктивному формуванню текстотворчих умінь учнів сприятиме врахування таких принципів: текстцентризму, жанрової зумовленості, авторської індивідуальності, інтеграції автора, органічна реалізація виокремлених принципів має позитивно позначатися на формуванні текстотворчих умінь учнів старшої школи, забезпечити свідому мотивацію й відповідальність їх за результат власної текстотворчої діяльності, вплинути на вибір методів і прийомів, адекватних меті й завданням навчання.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)