Пошуковий запит: (<.>K=фонетика<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 78
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Kolesnyk, Olga. Фонетичні й орфографічні ігри на початковому етапі [Text] / O. Kolesnyk> // Англійська мова та культура (Шкільний світ). - 2009. - № 10. - P3
Рубрики: Англійська мова--Орфографія--Фонетика--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): вніб 6
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Щегель, О. М. Практична транскрипція корейських імен українською мовою: порівняння, проблеми і пропозиції [Текст] / О. М. Щегель> // Мовознавство. - 2009. - № 1. - С. 76-87
ББК 81 Рубрики: Українська мова--Транскрипція Фонетика українська Анотація: Запропоновано систему транскрипції корейських імен, що грунтується на їхньому написанні і, відповідно, вимові в Південій Кореї.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Матвіяс, І. Г. Відбиття говорів у мові творів Юрія Федьковича [Текст] / І. Г. Матвіяс> // Мовознавство. - 2009. - N 5. - С. 37-43
. - ISSN 0027-2833 Кл.слова (ненормовані): фонетика українська -- письменники українські Анотація: Розглядається мова творів Юрія Федьковича з погляду використання в ній фонетичних, морфологічних, синтаксичних і лексичних діалектизму.
Дод.точки доступу: Федькович, Юрій (Осип) Адальбертович (український письменник, редактор, пібліцист, педагог ; 1834-1888) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДІМ (1), ВДГН (1) Вільні: ВДІМ (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Бурмистрович, Ю. Я. Чому перед голосними звуками переднього ряду приголосні звуки у праслов'янську добу пом'якшувалися, а в протослов'янську, перебуваючи нібито в тій самій позиції, не пом'якшувалися? [Текст] / Ю. Я. Бурмистрович> // Мовознавство. - 2011. - № 2. - С. 78-80
Рубрики: Мовознавство--Фонетика--Праслов'янська мова Анотація: У статті обгрунтовується теза, що пом'якшення приголосних перед голосними переднього ряду в протослов'янську добу не було тому, що в підсистемі протослов'янського вокалізму взагалі не існувало голосних переднього ряду.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Хоменко, Л. Чому українська мова співуча [Текст] / Людмила Хоменко> // Початкова школа. - 2011. - № 5. - С. 43-44.
Рубрики: Українська мова--Фонетика Кл.слова (ненормовані): милозвучність -- артикуляція -- чергування -- асиміляція Анотація: У статті наведено міркування про милозвучність української мови, яка за визначенням ЮНЕСКО посідає друге місце за милозвучністю після італійської.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Яременко, Т. Г. Вправи з ключем. Фонетика і правопис [Текст] / Т. Г. Яременко> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2011. - № 26. - С. 35-38. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Фонетика--Правопис Анотація: Вправи з фонетики та правопису.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Матвіяс, І. Г. Особливості фонетичної системи в західноукраїнському варіанті літературної мови [Текст] / І. Г. Матвіяс> // Мовознавство. - 2011. - № 4. - С. 16-21. - Бібліогр. в кінці ст. 21 (3 назви)
Рубрики: Мовознавство--Фонетика--Західноукраїнський варіант Анотація: У статті розглядаються говіркові фонетичні риси в західноукраїнському варіанті літературної мови, якими він відрізняється від звукової системи загальнолітературної мови.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Україна. Міністерство освіти і науки України. Українська мова та література. Програма зовнішнього незалежного оцінювання 2012 року [Текст]> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2011. - № 38/39 (жовтень). - С. 3-11. - Додаток 1 до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 14.07.2011 № 791.
Рубрики: Українська мова--Плани і програми Кл.слова (ненормовані): фонетика -- графіка -- лексикологія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Іщенко, О. Темп мовлення особи як індикатор її розвитку [Текст] / Олександр Іщенко> // Початкова школа. - 2011. - № 9. - С. 56
ББК 81 + 81(4Укр) Рубрики: Мовознавство--Загальне--Мова і мовлення Українська мова--Фонетика Кл.слова (ненормовані): темп мовлення -- темп висловлювання -- повільний темп мовлення -- помірний темп мовлення -- швидкий темп мовлення -- мовленнєві навички Анотація: У статті йдеться про вимірювання темпу мовлення та про фактори від яких він залежить.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Борисова, Е. Г. Проблемные задания по фонетике в курсе "история языка" [Текст] / Е.Г. Борисова> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 9. - С. 89-95. - Библиогр.: с. 95
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): історія мови -- проблемне завдання -- діахронічна фонетика
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Гливінська, Леся. Теоретична фонетика в тестах / Л. Гливінська> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2011. - № 11. - С. 31-32
ББК 81.0 Рубрики: Фонетика--Різні стилі вимови--Різновид транскрипції--Тести Кл.слова (ненормовані): мовознавство -- тестування
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Білера-Ісупова, Г. Фонетика. Графіка. Орфографія. Орфоепія [Текст] : 5-й кл. / Г. Білера-Ісупова> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2012. - № 2 (січень). - С. 8-10
ББК 74.268.1(4УКР) Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): речення -- логічне мислення -- порівняння
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Дюкова, В. Фонетика. Графіка. орфоепія. орфографія. Урок повторення вивченого матеріалу [Текст] : 5-й кл. / В. Дюкова> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2012. - № 2 (січень). - С. 11-12
ББК 74.268.1(4УКР) Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): вивчений матеріал -- логічне мислення -- образне мислення
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Панченко, Н. Подорож до країни Фонетики : урок-екскурсія з української мови : 5 клас [Текст] / Наталія Панченко> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 3. - С. 47-48
ББК 81 Рубрики: Українська мова--Фонетика--Методика Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): фонетика, орфографія, орфоепія -- гра -- змагання команд Анотація: Надано конспект уроку, який має за мету узагальнення і систематизацію знань учнів з фонетики, орфографії та орфоепії. Урок має сприяти вдосконаленню грамотності школярів, розвиткові їх мовлення і творчих здібностей.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Гетьман, О. Орфоепія і культура мовлення : урок української мови : 10 клас [Текст] / Оксана Гетьман> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 4. - С. 50-54
ББК 81.411.1-1 Рубрики: Українська мова--Фонетика--Орфоепія--Методика Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): норми вимови -- голосні й приголосні звуки -- асиміляція та її види -- правила наголошування слів -- засоби милозвучності мови Анотація: Надано розробку уроку за темою: "Орфоепія і культура мовлення. Норми вимови". Заняття має на меті систематизувати знання учнів про норми української орфоепії, розширити уявлення про асиміляцію як засіб милозвучності мови, розвивати логічне мислення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Тєлєжкіна, О. О. Фонетичний розбір слова [Текст] / О. О. Тєлєжкіна> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. - № 19-21. - С. 83-87.
ББК 74.268.19=411.4 Рубрики: Слово українське--Фонетика--Методика Анотація: Стаття пропонує фрагмент з книги О. О. Тєлєжкіної "Усі види мовного розбору", де подано методику проведення фонетичного розбору слова.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Алексеева, М. Г. Некоторые вопросы построения курса "Основы теории второго иностранного (немецкого) языка" на факультете инстранных языков [Текст] / М. Г. Алексеева> // Иностранные языки в высшей школе. - 2012. - № 4. - С. 46-52. - Библиогр.: с. 51
. - ISSN 2072-76-0 Рубрики: Німецька мова--Навчання--Вища школа Кл.слова (ненормовані): історія німецької мови -- фонетика -- лексикологія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Карпик , Мария. Любопытная наука фонетика [Текст] : методическое пособие / Мария Карпик > // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 2. - С. 52-60. - Библиогр.: 20 назв.
ББК 74.268.19=411.2 Рубрики: Російська мова--Фонетика--Методичні поради Кл.слова (ненормовані): звуки мови і літери -- голосні звуки -- приголосні звуки -- шип'ячі звуки -- звукопис -- алфавіт -- письмо -- ударение Анотація: Настоящий материал позволит учителю русского языка рассказать школьникам много интересного о фонетике, поможет в занимательной форме пробудить в учащихся живой интерес к наиболее трудным вопросам языкознания. Материал излагается в виде небольших рассказов , после которых предложены "Вопросы для Всезнайки".
Знайти схожі
|
>19.
|
Рожкова, А. В. Вивчення фонетики в 5 класі [Текст] : тестові завдання / А. В. Рожкова> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2013. - № 12. - С. 18-21
ББК 74.268.19=411.4 Рубрики: Фонетика українська--Тестування--Методика викладання Анотація: Стаття пропонує вчителям тестові завдання з фонетики для перевірки знань учнів 5-го класу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Бакум, З. Особливості навчання фонетики в профільній школі [Текст] / Зінаїда Бакум> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 46-49
ББК 74.268.19=411.4 Рубрики: Українська мова--Фонетика--Методика Українська мова--Профільне навчання Кл.слова (ненормовані): сучасні підходи у навчанні -- дидактичні принципи -- етапи навчання -- аспекти характеристики звуків -- органи мовлення -- місце та спосіб творення звуків Анотація: У статті запропоновано систему навчання фонетики української мови, яку доцільно впроваджувати на уроках та спецкурсах у профільній школі. Обгрунтовано доцільність використання традиційних та інноваційних технологій. Окреслено етапи навчання, а також акцентовано увагу на характеристиці звуку з акустичного й фізіологічного аспектів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВА (1) Вільні: ВА (1)
Знайти схожі
|
|
|