Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=фізична величина<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Редько, Григорій.
    Проблема означень / Г. Редько ; Г.Толпекіна, В.Манакін // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2014. - № 4. - С. 19-20
ББК 74.262.23
Рубрики: Фізика--Методика викладання--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
фізична величина
Анотація: Дана стаття про проблему означень у вивченні фізики.


Знайти схожі

2.


    Редько , Григорій.
    Логіка методики введення фізичної величини [Текст] / Г. Редько ; Г.Толпекіна, Г.Фібіх // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2015. - № 1. - С. 22
ББК 74.262.23
Рубрики: Методика. Досвід. Пошук
Кл.слова (ненормовані):
фізична величина
Анотація: Дана стаття про логіку методики введення фізичної величини.


Знайти схожі

3.


    Семенишена, Руслана.
    Формування світоглядних знань старшокласників під час вивчення фізики [Текст] / Руслана Семенишена // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2015. - № 2. - С. 20-22. - Бібліогр. 10 назв
Рубрики: Фізика--Вивчення в школі--Методика
Кл.слова (ненормовані):
фізичні знання -- фізична величина
Анотація: Розкрито методичні і методологічні аспекти формування уявлень про фізичну картину світу, що спирається на засвоєння учнями фундаментальних фізичних понять та ідей з виявленям їх світоглядної частини.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

4.


    Носулич, Ярослав.
    Методика узагальнення й систематизація знань учнів на уроках фізики [Текст] / Ярослав Носулич // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2015. - № 2. - С. 11-14. - Бібліогр. 3 назви
Рубрики: Фізика--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
фізична величина -- систематизація
Анотація: Завданнями навчання фізики є формування в учнів глибоких, міцних і дієвих знань, основ фізики та їх практичних застосувань, знань про методи природничо-наукового пізнання і структуру наукового знання, розвиток їх мислення тощо.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

5.


    Котик, Леся.
    Капілярні явища. Явища змочування й капілярності в живій природі й техніці. 10-й клас [Текст] / Л. Котик // Фізика (Шкільний світ). - 2016. - № 12. - С. 19-29 : табл.
Рубрики: Фізика--Методика викладання в школі--Розв`язування задач--10-й клас
Кл.слова (ненормовані):
рентгенівські промені -- фізична величина -- випромінювання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Дмитрієва, Оксана.
    Густина речовини [Текст] : 7-й клас / О. Дмитрієва // Фізика (Шкільний світ). - 2017. - № 11. - С. 15-17 : рис. - Бібліогр.: с. 17
Рубрики: Фізика--Вивчення--Методика викладання--7-й клас
Кл.слова (ненормовані):
фізична величина -- рефлексія -- тверде тіло
Анотація: В статті наведено приклади, як сформувати в учнів поняття густини, ввести формулу для її обчислення, закріпити навички користування важільними терезами, мензуркою, лінійкою; удосконалювати вміння учнів використовувати теоретичні знання на практиці.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)