Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=художньо-естетичний розвиток<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Мазур, Ю.
    "Джміль" відкриває світ мистецтва [Текст] / Юлія Мазур // Дошкільне виховання. - 2011. - № 4. - С. 5.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Періодичні видання
Кл.слова (ненормовані):
журнал "Джміль" -- художньо-естетичний розвиток -- живопис -- образотворче мистецтво -- картини -- художники
Анотація: Про рубрику журналу "Джміль", яка відкриває дитині світ прекрасного, знайомить малят з найкращими зразками світового й українського образотворчого мистецтва та подає систему роботи за картинами.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Погодина, С.
    Художественные техники. Рисование с помощью пищевых красителей, сухой гуаши [Текст] / С. Погодина // Дошкольное воспитание. - 2011. - № 8. - С. 57-64 : ил. - Начало : 2010. - № 2, 7,9 ; 2011. - № 1, 3. 7
ББК 74.100.551
Рубрики: Малювання--Дошкільне виховання
Кл.слова (ненормовані):
художньо-естетичний розвиток -- естетичний досвід -- дошкільний вік
Анотація: В искусстве эстетический опыт человечества передаётся в виде образов. Они немыслимы без эмоций, однако переживание образа всегда предполагает его осмысление. В отношении детей дошкольного возраста правильнее было бы говорить о художественно-выразительном образе, который предстаёт в рисунке в единстве переживания, осмысления окружающего мира, искусства, своего внутреннего мира и отображения своих впечатлений. Художественные техники - одно из ярких и разнообразных средств выразительности. С их помощью можно моделировать образ, придавая ему индивидуальные черты, особенно если речь идёт о неклассических техниках, в основе которых - эксперимент с материалами. Дошкольники в этот эксперимент включаются легко. Почему ? Суть в том, что у них ещё не сформулированы изобразительные стереотиры, которые мешают творческому развитию.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Погодина, С.
    Художественные эталоны : как под их влиянием развивается детское изобразительное творчество [Текст] / С. Погодина // Дошкольное воспитание. - 2011. - № 9. - С. 52-63. - Библиогр.: с. 63
ББК 74.100.5
Рубрики: Дошкільне виховання--Образотворче мистецтво
Кл.слова (ненормовані):
творчий розвиток дошкільнят -- художньо-естетичний розвиток -- дитячі малюнки


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Шавро, Т. М.
    Особливості організації та педагогічного керівництва дитячою студією мультиплікації [Текст] / Т. М. Шавро ; наук. керівник Р. М. Силко // Традиції та сучасність музично-педагогічної освіти : матеріали міжвуз. наук.-практ. конф. (за міжнар. участі), 4 квіт. 2017 р. / Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка, Каф. мист. дисциплін. - Чернігів : Десна Поліграф, 2017. - С. 55-61. - Бібліогр.: с. 60-61.
УДК
Рубрики: Анімація--Навчання--Учнівські гуртки
Кл.слова (ненормовані):
дитяча творчість -- зйомка -- монтаж -- художньо-естетичний розвиток -- сценарій -- кадр -- титри


Дод.точки доступу:
Силко, Р. М. \наук. керівник.\; Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка. Кафедра мистецьких дисциплин

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Лобанчук, Олена.
    Роль анімації у формуванні компетентностей особистості в початковій школі [Текст] : (з досвіду роботи) / Олена Лобанчук, Наталія Чембержі // Початкова школа. - 2018. - № 11. - С. 47-50. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Педагогіка--Естетичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
естетичне виховання -- художньо-естетичний розвиток -- компетентнісне навчання -- емоційно-образна діяльність -- засоби емоційно-образної діяльності -- види художньої діяльності -- креативний підхід -- анімація -- міжпредметна інтеграція -- початкова школа
Анотація: Стаття присвячена ролі анімації в процесі емоційно-образної діяльності як засобу формування й розвитку компетентнісних умінь особистості. В умовах компетентнісного підходу до освітніх завдань означена проблема вирішується застосуванням інтеграції видів художньої діяльності у педагогічному процесі.


Дод.точки доступу:
Чембержі, Наталія

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Стьопіна, О. Б.
    Засоби ІКТ як технологічна основа дитячої мультиплікації у ДНЗ [Текст] / О. Б. Стьопіна ; наук. керівник Р. М. Силко // Традиції та сучасність мистецько-педагогічної освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих науковців, 19 квіт. 2018 р., [Чернігів] / Нац. ун-т "Черніг. колегіум" ім. Т. Г. Шевченка, Каф. мистец. дисциплін. - Чернігів : Десна Поліграф, 2018. - С. 122-127. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Естетичне виховання--Дошкільні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
художньо-естетичний розвиток -- комп'ютер -- анімація -- мультимедіа -- образотворча діяльність -- творча активність


Дод.точки доступу:
Дорошенко, Тетяна Володимирівна \упоряд.\; Грицун, Ю. М. \упоряд.\; Силко, Р. М. \наук. керівник.\; Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка; Кафедра мистецьких дисциплін

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Прошкуратова, Тамара.
    Система інтегрованих завдань [Текст] / Тамара Прошкуратова, Любов Пиліпко // Початкова школа. - 2020. - № 11/12. - С. 56-58.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інтегровані завдання -- підготовка до школи -- ігрова форма -- пізнавальний розвиток -- мовленнєвий розвиток -- математичний розвиток -- підготовка руки до письма -- художньо-естетичний розвиток -- дитина 5-6 років
Анотація: У статті наголошено, що програма підготовки до школи складена у вигляді проєкту, який допоможе дитині в ігровій формі ознайомитися з навколишнім світом, розвивати логіко-математичну, комунікативну, емоційну компетентність, сприятиме розвитку уваги, пам’яті, самостійності та посидючості. Завдання підібрані таким чином, щоб відбулося чергування різних видів діяльності – усних, практичних, творчих.


Дод.точки доступу:
Пиліпко, Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)