Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=імідж регіону<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Тищенко, О. М.
Аналіз можливостей формування туристських кластерів на території України та методи оцінки їх ефективності [Текст] / Тищенко О. М., Петрова Н. Б.> // Вісник. - 2011. -
№ 3
. - С. 81-87 : рис. - Бібліогр.: с. 87
Рубрики:
Туристична індустрія
Кл.слова (ненормовані):
кластери
--
кластерні стратегії
--
імідж
регіону
Дод.точки доступу:
Петрова, Н. Б.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Тишевська-Шапошник, Ольга
.
Формування позитивного туристичного
імідж
у харківського
регіону
в ЗМІ [Текст] / Ольга Тишевська-Шапошник> // Вісник Книжкової палати. - 2013. -
№ 1
. - С. 28-30. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
75 + 32
Рубрики:
Інформаційні центри--Туристичні--Регіональні
Туризм в Україні--Інформаційні регіональні центри
Кл.слова (ненормовані):
туристична діяльність
--
імідж
регіону
Анотація:
Стаття присвячена виявленню проблем формування та організації інформаційно-туристичних центрів як основної стратегії розвитку туристичної діяльності та створення привабливого
імідж
у
регіону
. Дається докладний розгляд поняття інформайного туристичного центру, основних його форм та особливостей функціонування.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)