Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інноваційні методи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Войчишин, Олександра
    Обдаровані діти - дар від Бога для народу та усього людства [Текст] / Олександра Войчишин // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 2. - С. 95-111
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- система роботи -- інноваційні методи -- сфери діяльності обдарованої молоді -- обдаровані діти
Анотація: Читачам пропонуються творчі напрацювання педагогів і учнів Заліщицької гімназії, де представлено досягнення в науково-виховному процесі за останні роки, розкрито систему інноваційної роботи навчального закладу з обдарованою молоддю. Розкриваються інтелектуальна, академічна, художня, лідерська і психомоторна сфери діяльності обдарованої молоді.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Константінова, Наталія.
    Психолого-педагогічний аналіз та оцінка якості проведення навчальних занять різних форм [Текст] / Н. Константінова // Вища школа. - 2013. - № 7. - С. 79-91. - Бібліогр.: с. 91 (4 назви)
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Освітні технології
   Вища освіта--Якість освіти

Кл.слова (ненормовані):
система методичної роботи -- психолого-педагогічний аналіз -- компоненти навчального заняття -- контроль навчального заняття -- діагностичні аспекти -- форми організації навчання -- інноваційні методи -- методи навчання -- дидактичні можливості навчання -- розвиваючі можливості навчання -- виховні можливості навчання
Анотація: Розглядаються основні компоненти навчального заняття, види та цілі контролю навчального заняття; визначено роль взаємовідвідування навчальних занять у системі методичної роботи викладачів. Висвітлюються особливості психолого-педагогічного аналізу занять різних типів та форм, запропонований банк матеріалів для письмового аналізу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Коченгіна, Маріанна
    Забезпечимо дитині право га гру : міжнародний досвід [Текст] / Маріанна Коченгіна // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 4-8
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Гра
Кл.слова (ненормовані):
ігрові методи -- якість освіти -- розвивальне середовище -- іграшка -- ігровий посібник -- інноваційні методи
Анотація: "Гра провідна діяльність дитини дошкільного віку. І саме їй належить визначальна роль у розвитку юної особистості, формуванні психічних та соціальних новоутворень дошкільного дитинства. Слушність цього твердженння давно доведено, однак досі у педагогів і батьків залишається чимало запитань. Яке місце має займати гра в житті дитини? Як навчати і розвивати у грі? Які іграшки та ігрові посібники потрібні сучасній дитині, аби формуватьи у неї життєво важливі компетенції?" Цим проблемним питанням присвячена стаття. Висвітлено також питання захисту дитячої гри на міжнародному рівні.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

4.


    Скореднова, Ніна.
    Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови і літератури [Текст] / Ніна Скореднова // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 2. - С. 46-50.
Рубрики: Українська мова--Комп'ютенрне і програмоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
мультимедійний урок -- динамічні таблиці -- статистичні таблиці -- інноваційні методи -- хмарні сервіси -- електронна презентація -- інтерактивні методи
Анотація: В статті мова іде про використання комп'ютерних технологій в підготовці та проведенні уроків з української мови і літератури, а саме - пакету Microsoft Office, який охоплює, крім текстового процесора Word, ще й систему баз даних Access і електронні презентації PowerPoint; хмарних сервісів, зокрема Cooogle-сервіс; хмарної платформи Coogle Apps Education Edition, основним інструментом якої для використання викладачем є Coogle Docs - сервіс для створення документів, таблиць, презентацій, тестових опитувальників з можливістю надання прав спільного доступу декільком користувачам.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

5.


    Пасічник, Людмила.
    Фрагмент із наукової роботи "Реалізація компетентнісного підходу до вивчення української мови" [Текст] / Людмила Пасічник // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 2. - С. 44-45.
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
компетентність у змісті освіти -- компетентнісне навчання -- інноваційні методи
Анотація: В статті подано фрагмент із магістерської роботи "Реалізація компетентнісного підходу до вивчення української мови". Результативність упровадження цього підходу визначалась методом педагогічного експерименту, на основі якого зроблено висновок: орфографічну вправність учнів можна поліпшити за допомогою реалізації інноваційних підходів до засвоєння української мови, зокрема компетентнісного.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

6.


    Мосійчук, І. В.
    Сучасні методи викладання у вищій школі [Текст] / І. В. Мосійчук // Вісник. - 2018. - № 2. - С. 56-57. - Бібліогр.: с. 57
УДК
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
лекційні методи -- інноваційні методи -- інтерактивне навчання -- навчання через співпрацю


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Ратушняк, Олександр.
    Феномен успіху на конкурсі "Учитель року - 2018" : аналіз уроків [Текст] / Олександр Ратушняк // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 10. - С. 26-27.
Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
урок-занурення в текст -- передовий досвід -- інноваційні методи -- розвиток емоційного інтелекту учнів -- урок-контекстуальне вивчення твору -- рольва гра -- мульмедійні засоби -- реалізація предметних компетентностей -- реалізація ключових компетентностей -- переможці конкурсу -- конкурсні уроки -- вивчення творчості І. Франка -- вичення творчості І. Карпенка-Карого -- "Сойчине крило" -- трагікомедія "Сто тисяч"
Анотація: Подано аналіз уроків переможців конкурсу "Учитель року - 2018" Ольги Василівни Кецмур (за твором І. Франка "Сойчине крило") та Люмили Василівни Пристай (за твором І. Карпенка-Карого "Сто тисяч").


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)