Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=підготувати відповіді на очікуванні запитання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


   
    Як вести розмову, щоб здобути цінного працівника: зразки скриптів [Текст] / Експертна група MCFR Кадри // Кадровик 01. - 2020. - № 3. - С. 76-81 : іл.
Рубрики: Управління персоналом--Інновації
Кл.слова (ненормовані):
скрипти під кожну посаду -- скрипт телефонної розмови -- підготувати відповіді на очікуванні запитання
Анотація: Скрипт - це свого роду сценарій, завчасно продумана послідовність дій. Щоб розробити вдалий скрипт, можна використати підказки, які редакція склала на основі досвіду українських компаній. Для цього було прослухано записи телефонних інтерв'ю та оцінено їх результативність.


Дод.точки доступу:
Експертна група MCFR Кадри

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)