Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=торговельна мережа<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Юр'єва, П. Б.
Пріоритетні напрями формування торговельної політики України [Текст] / П. Б. Юр`єва> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. -
№ 12
. - С. 40-46. - Бібліогр.: с. 46
Рубрики:
Внутрішня торгівля
Кл.слова (ненормовані):
торгівля
--
торговельна
мережа
--
внутрішній споживчий ринок
--
торговельні відносини
--
державне регулювання торгівлі
--
торговельна
політика
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Лісіца, Вікторія
.
Омніканальні продажі: тенденції, проблеми та перспективи розвитку в українському ритейлі [Текст] / В. Лісіца> // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2017. -
№ 2
. - С. 100-110 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 109-110 . - ISSN 2411-5215
УДК
658.87:330.341.1
Рубрики:
Торгівля--Міжнародна--Роздрібна торгівля -- Рітейл--Україна
Кл.слова (ненормовані):
торговельна
мережа
--
offline-торгівля
--
продаж товарів
--
бренд
Анотація:
В статті розглянуто тенденції, проблеми та перспективи розвитку омніканальної торгівлі у світовому та українському ритейлі. Досліджено поняття моно-, мульти-та омніканальної торгівлі, акцентована увага на їхніх відмінностях.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Турчин, Люба
.
Особливості комплексу експортного маркетингу аграрних підприємств [Текст] / Люба Турчин> // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2021. -
№ 3
. - С. 132-138 : рис. - Бібліогр.: с. 138
УДК
658.8:338.43
Рубрики:
Маркетинг--Експорт аграрної продукції--Україна
Кл.слова (ненормовані):
зовнішній ринок
--
реклама
--
торговельна
мережа
Анотація:
У статті досліджено елементи комплексу експортного маркетингу та адаптовано їх для аграрних підприємств. Виокремлено фактори впливу на іноземних споживачів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)