Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>GEO=Українська література -- Вивчення в школі -- Реформування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Микитюк, Володимир.
    Інтеграція в навчання, а не знищення української літератури / Володимир Микитюк // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2020. - № 6. - С. 16-21. - Бібліогр. в примітках
Рубрики: Середня освіта--Проєкт Державного стандарту базової середньої освіти--Обговорення
   Українська література--Вивчення в школі--Реформування
Анотація: Автор висловлює свою позицію в обговоренні вимог до обов’язкових результатів навчання та компетентностей учнів, вказаних у Державному стандарті, базового навчального плану, що визначені в змісті Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» та інших нормативно-правових актів. Звісно, передовсім він зупиняється на проблемі викладання української літератури як центрального людиноутворювального, націєформувального, патріотичновиховного і т. д.) предмета у шкільній освіті. З цього приводу він наводить слова Івана Франка: «Де ж лежить причина того дивного застою, тої “мерзости запустения” на полі нашої літератури і науки? Скажемо сміло і одверто: лежить вона в вадливім урядженні і ще вадливішім трактуванні науки руської літератури в наших середніх школа".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Данилюк-Терещук, Тетяна.
    Чи ж вистоїть Україна без української літератури? / Тетяна Данилюк-Терещук // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2020. - № 6. - С. 22
Рубрики: Середня освіта--Проєкт Державного стандарту базової середньої освіти--Обговорення
   Українська література--Вивчення в школі--Реформування
Анотація: Обговорюючи Державний стандарт базової середньої освіти, автор зауважує: "Не забуваймо, що теперішні дев’ятикласники через десять років будуть основою й опорою нашої держави. Чи ж вистоїть Україна без української літератури, яка вже віддавна стала форпостом (чи в теперішніх реаліях – блок-постом) нашої ідентичності та незалежності? То чи ж можемо ми скласти нашу «єдиную» (за Лесею Українкою) лицарську зброю – слово – у часи «русских весен» і «гуманитарных конвоев»?"


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Романов, Сергій.
    Принагідні зауваги до стандартизованих стандартів / Сергій Романов // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2020. - № 6. - С. 23-24
Рубрики: Середня освіта--Проєкт Державного стандарту базової середньої освіти--Обговорення
   Українська література--Вивчення в школі--Реформування
Анотація: Спірні питання Держстандарту фахово розкрито й різнобічно розкритиковано нашими провідними вченими, викладачами вишів, учителями середньої школи, письменниками, журналістами, притомними політиками тощо. Вочевидь не варто повторюватися й вираховувати всі недоладності та огріхи документа, починаючи з порушення юридичних норм і відкритого плагіяту (чи автоплагіяту), продовжуючи провокативними новаціями, сумнівними пропозиціями й підозрілими спрощеннями та закінчуючи неоковирними формулюваннями. Вартує висловити хіба що низку зауваг (річ ясна, суб’єктивних) щодо правової сваволі й одвертого світоглядного нігілізму в таких надчутливих царинах культури, як мова і література.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)