Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Ігри -- Дошкільне виховання<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Перфильева, Л.
Хорошо, когда с утра начинаеться игра! [Текст] / Л. Перфильева> // Дошкольное воспитание : научно-методический журнал. - 2012. -
№ 3
. - С. 53-54 . - ISSN 0012-561Х
ББК
784.100.58
Рубрики:
Ігри
--
Дошкільне
виховання
Кл.слова (ненормовані):
театральна студія
--
діти
--
міміка
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Капитонова, Н.
Дидактические сюжеты. Сенсорное развитие детей раннего возраста в игре [Текст] / Н. Капитонова, С. Сулагаева> // Дошкольное воспитание. - 2012. -
№ 12
. - С. 72-76. - Библиогр.: с. 76
Рубрики:
Ігри
--
Дошкільне
виховання
Дидактичні
ігри
--Дошкільний вік
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток
--
ранній вік
Дод.точки доступу:
Сулагаева, С.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Тарасенко, В. М.
Формування соціальної компетентності дошкільників зі зниженим зором в процесі ігрової діяльності [Текст] / В. М. Тарасенко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. -
N 5 (травень)
. - С. 8-10. - Бібліогр.: с. 10
Рубрики:
Соціальна компетентність--Формування
Діти з порушенням зору--
Ігри
Ігри
--
Дошкільне
виховання
Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
--
соціалізація
Анотація:
Кожен період життя та розвитку дитини характеризується певним провідним видом діяльності. У вітчизняній психології провідною діяльністю вважають ту, у процесі якої відбуваються якісні зміни у психіці дітей, формуються та розвиваються основні психічні процеси і властивості особистості, з’являються психічні новоутворення, характерні для даного конкретного віку. Так, для дітей дошкільного віку провідним видом діяльності є гра.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)