Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Інтернет -- Маркетинг -- Маркетингові технології<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


   
    Как грамотно продвигать компанию в соцсетях: шпаргалка для маркетолога [Текст] / Компания Stylus. ua // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 6. - С. 32-33
Рубрики: Інтернет--Маркетинг--Маркетингові технології
Кл.слова (ненормовані):
бренд -- конкурси -- instagram -- telegram
Анотація: По статистике, 4,66 млрд. человек ежедневно активно пользуются интернетом. В среднем, пользователи проводят в онлайне 7 часов в день. Отсюда и признание SMM самым эффективным методом продвижения товаров и услуг. Главное - правильно выбрать социальную сеть и грамотно внедрять маркетинговые приемы. Какие именно и предлагает компания Stylus.ua.


Дод.точки доступу:
Компания Stylus. ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Дубовик, Лілія.
    Маркетинговий сервіс SendPulse як інструмент поширення групової та індивідуальної інформації : з досвіду роботи [Чернігівської ОУНБ ім. В. Г. Короленка] [Текст] / Лілія Дубовик // Бібліотечна планета. - 2022. - № 1. - С. 8-10
Рубрики: Чернігівська обласна універсальна наукова бібліотека ім. В. Г. Короленка
   Бібліотечна справа--Інформаційні технології--Бібліотечний маркетинг

   Інтернет--Маркетинг--Маркетингові технології

Кл.слова (ненормовані):
імейл-маркетинг -- імейл-розсилка -- чат-бот


Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)