Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Інформаційні технології в маркетингу<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Паранчук, С. В.
    Побудова адаптивної системи управління конкурентноспроможністю продукції регіону [Текст] / С. В. Паранчук, Я. П. Ухачевич // Регіональна економіка. - 2011. - № 4. - С. 48-56. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.9(4Укр)29
Рубрики: Економіка підприємства--Конкурентоспроможність--Стратегія
   Регіональна економіка--Конкурентоспроможність регіону

   Інформаційні технології в маркетингу

Кл.слова (ненормовані):
алгоритм -- синтез -- адаптація
Анотація: Досліджено адаптивні наукові підходи до управління складними об'єктами та принципи їх реалізації. На основі класичних підходів побудовано систему управління конкурентноспроможністю продукції, придатну до застосування на регіональному мікроекономічному рівні. Здійснено синтез структурної і параметричної адаптації економіко-виробничої системи до непередбачуваного зовнішнього середовища за критерієм забезпечення належного рівня конкурентноспроможності власної продукції. Описані алгоритм адаптивного механізму системи управління та переваги, які надає система від впровадження.


Дод.точки доступу:
Ухачевич, Я. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)