Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Іспанська мова -- Навчання -- Загальноосвітні навчальні заклади<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Полисар, М. Г.
Развитие творческих способностей в области письменной речи на испанском языке [Текст] / М. Г. Полисар> // Иностранные языки в школе. - 2011. -
№ 10
. - С. 34-37 . - ISSN 0130-6073
Рубрики:
Іспанська
мова
--
Навчання
--
Загальноосвітні
навчальні
заклади
Кл.слова (ненормовані):
творчий проект
--
реферат-рецензія
--
ессе
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
2.
Чмир, В.
Sergio Lifar [Текст] / Валерій Чмир> // Іноземні мови в сучасній школі. - 2012. -
№ 5
. - С. 35-36
Рубрики:
Іспанська
мова
--
Навчання
--
Загальноосвітні
навчальні
заклади
Кл.слова (ненормовані):
танцівник
--
церковний хор
--
громадянин
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
3.
Бігич, О. Б.
Мультмедійний наочний посібник "Las Navidades en Espana": два користувачи - два формати [Текст] / О. Б. Бігич ; Київ. нац. лінгв. ун-т> // Іноземні мови. - 2015. -
№ 4
. - С. 48-51. - Бібліогр.: с. 51
Рубрики:
Іспанська
мова
--
Навчання
--
Загальноосвітні
навчальні
заклади
Кл.слова (ненормовані):
наочний посібник
--
лінгвосоціокультурна компетентність
--
мультимедія
Анотація:
У статті презентовано два формати розробленого авторкою мільтимедійного наочного посібника. Перший формат призначено для учителя / викладача іспанської мови; другий - для самостійної роботи старшокласника / студента
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
4.
Редько, В. Г.
Тексти для читання у шкільних підручниках з іспанської мови "Bienvenidos al Espanol" як засоби формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетенції [Текст] / В. Г. Редько> // Іноземні мови в школах України. - 2015. -
№ 6
. - С. 2-6. - Бібліогр.: с. 6
Рубрики:
Іспанська
мова
--
Навчання
--
Загальноосвітні
навчальні
заклади
Кл.слова (ненормовані):
модель системи
навчання
--
аналіз останніх досліджень
--
продукти мови і мовлення
Дод.точки доступу:
Цимбалістий, І. Ю.; Шмігельський, І. С.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
5.
Юрків, Марта
.
Свято Букваря [Текст] : ісп.
мова
, 1 кл. / М. Юрків> // Іноземні мови в школах України. - 2019. -
№ 4
. - С. 50-52
Рубрики:
Іспанська
мова
--
Навчання
--
Загальноосвітні
навчальні
заклади
Кл.слова (ненормовані):
ігрова форма
--
пісенні елементи
--
іспанський алфавіт
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
6.
Веприцька, М. Р.
Культурний асимілятор як сучасний засіб формування в школярів іспаномовної лінгвосоціокультурної компетентності [Текст] / М. Р. Веприцька, А. П. Горщарук> // Іноземні мови. - 2020. -
№ 3
. - С. 31-34
Рубрики:
Іспанська
мова
--
Навчання
--
Загальноосвітні
навчальні
заклади
Кл.слова (ненормовані):
культурний асимілятор
--
іспаномовна лінгвосоціокультурна компетентність
--
міжкультурна комунікація
Анотація:
Статтю присвячено підготовці учнів до іспаномовної міжкультурної комунікації, що є актуальним на сучасному етапі, а також вивченню культурного асимілятора як одного із засобів формування іспаномовної лінгвосоціокультурної компетентності. У статті розглянуто структуру, мету використання, завдання, критерії добору інформації й етапи роботи над складанням культурного асимілятора; наведено також низку культурних асиміляторів, укладених авторками для проведення позакласних заходів з іспанської мови в спеціалізованій школі № 64 м. Києва. Метою використання культурного асимілятора є передусім навчити учнів розуміти й ураховувати особливості представників виучуваної культури. Володіння цими навичками й уміннями дозволить учням ефективно розв'язувати типові конфліктні ситуації або уникати їх у міжкультурній комунікації. Ситуації, які використовуваються під час складання культурних асиміляторів, мають висвітлювати ключові відмінності між культурами, які найчастіше стають конфліктними або можуть бути неправильно інтерпретовані одним з учасників міжкультурної комунікації. Також використання культурних асиміляторів дозволяє учням пережити відповідні емоційні реакції, переосмислити їх і налаштуватися на толерантне сприйняття особливостей представників іншомовного культурного середовища. Дослідження, присвячені проблемі культурного асимілятора, в основному зосереджуються на його використанні для формування іншомовної лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх фахівців. Ми розглядаємо культурний асимілятор як засіб, який може бути використаний уже в початковій і основній школі, оскільки формування цієї компетентності є інтегрованим з кожною мовною й мовленнєвою компетентністю, а отже тісно пов'язаним з вивченням іноземнії мови на всіх етапах її вивчення.
Дод.точки доступу:
Горщарук, А. П.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)