Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Іспанська мова -- Навчання -- Загальноосвітні навчальні заклади<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Полисар, М. Г.
    Развитие творческих способностей в области письменной речи на испанском языке [Текст] / М. Г. Полисар // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 10. - С. 34-37 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іспанська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
творчий проект -- реферат-рецензія -- ессе

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Чмир, В.
    Sergio Lifar [Текст] / Валерій Чмир // Іноземні мови в сучасній школі. - 2012. - № 5. - С. 35-36
Рубрики: Іспанська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
танцівник -- церковний хор -- громадянин

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

3.


    Бігич, О. Б.
    Мультмедійний наочний посібник "Las Navidades en Espana": два користувачи - два формати [Текст] / О. Б. Бігич ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2015. - № 4. - С. 48-51. - Бібліогр.: с. 51
Рубрики: Іспанська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
наочний посібник -- лінгвосоціокультурна компетентність -- мультимедія
Анотація: У статті презентовано два формати розробленого авторкою мільтимедійного наочного посібника. Перший формат призначено для учителя / викладача іспанської мови; другий - для самостійної роботи старшокласника / студента


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

4.


    Редько, В. Г.
    Тексти для читання у шкільних підручниках з іспанської мови "Bienvenidos al Espanol" як засоби формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетенції [Текст] / В. Г. Редько // Іноземні мови в школах України. - 2015. - № 6. - С. 2-6. - Бібліогр.: с. 6
Рубрики: Іспанська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
модель системи навчання -- аналіз останніх досліджень -- продукти мови і мовлення


Дод.точки доступу:
Цимбалістий, І. Ю.; Шмігельський, І. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

5.


    Юрків, Марта.
    Свято Букваря [Текст] : ісп. мова, 1 кл. / М. Юрків // Іноземні мови в школах України. - 2019. - № 4. - С. 50-52
Рубрики: Іспанська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
ігрова форма -- пісенні елементи -- іспанський алфавіт


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

6.


    Веприцька, М. Р.
    Культурний асимілятор як сучасний засіб формування в школярів іспаномовної лінгвосоціокультурної компетентності [Текст] / М. Р. Веприцька, А. П. Горщарук // Іноземні мови. - 2020. - № 3. - С. 31-34
Рубрики: Іспанська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
культурний асимілятор -- іспаномовна лінгвосоціокультурна компетентність -- міжкультурна комунікація
Анотація: Статтю присвячено підготовці учнів до іспаномовної міжкультурної комунікації, що є актуальним на сучасному етапі, а також вивченню культурного асимілятора як одного із засобів формування іспаномовної лінгвосоціокультурної компетентності. У статті розглянуто структуру, мету використання, завдання, критерії добору інформації й етапи роботи над складанням культурного асимілятора; наведено також низку культурних асиміляторів, укладених авторками для проведення позакласних заходів з іспанської мови в спеціалізованій школі № 64 м. Києва. Метою використання культурного асимілятора є передусім навчити учнів розуміти й ураховувати особливості представників виучуваної культури. Володіння цими навичками й уміннями дозволить учням ефективно розв'язувати типові конфліктні ситуації або уникати їх у міжкультурній комунікації. Ситуації, які використовуваються під час складання культурних асиміляторів, мають висвітлювати ключові відмінності між культурами, які найчастіше стають конфліктними або можуть бути неправильно інтерпретовані одним з учасників міжкультурної комунікації. Також використання культурних асиміляторів дозволяє учням пережити відповідні емоційні реакції, переосмислити їх і налаштуватися на толерантне сприйняття особливостей представників іншомовного культурного середовища. Дослідження, присвячені проблемі культурного асимілятора, в основному зосереджуються на його використанні для формування іншомовної лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх фахівців. Ми розглядаємо культурний асимілятор як засіб, який може бути використаний уже в початковій і основній школі, оскільки формування цієї компетентності є інтегрованим з кожною мовною й мовленнєвою компетентністю, а отже тісно пов'язаним з вивченням іноземнії мови на всіх етапах її вивчення.


Дод.точки доступу:
Горщарук, А. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)