Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Історична освіта -- ВНЗ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Мелещенко, Тетяна.
    Філософія історії Робіна Колінгвуда та Арнольда Тойнбі / Т. Мелещенко // Історія в рідній школі. - 2015. - № 4. - С. 12-14
ББК 74.48(4Укр)
Рубрики: Історична освіта--ВНЗ
Кл.слова (ненормовані):
цивілізаційна теорія Тойнбі
Анотація: У статті головну увагу приділено філософії історії таких відомих класиків як Р. Колінгвуд та А. Тойнбі. Їх концепції при дослідженні проблем минулого та сьогодення заслуговують на увагу дослідників.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Мелещенко, Тетяна.
    Філософія історії Робіна Колінгвуда та Арнольда Тойнбі / Т. Мелещенко // Історія в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 5. - С. 12-16. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Осягнення історії Арнольда Тойнбі. Цивілізаційний підхід до розвитку історії ; Поле історичного дослідження, позиція дослідника ; Аналіз філософії історії Тойнбі та Колінгвуда
ББК 74.266.30
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
   Історична освіта--ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
цивілізація -- стадії розвитку цивілізації -- суспільство
Анотація: Концепція історії Тойнбі є однією з найвпливовіших у світовій філософії історії. Центральним поняттям цієї концепції є локальні цивілізації. Історичний процес для Тойнбі - це існування в просторі та часі окремих локальних суспільств. Цивілізація - це одиниця виміру буття.


Дод.точки доступу:
Тойнбі, Арнольд; Коллінгвуд, Робін

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Саксе, Мартін.
    Нові методи й підходи, які мають використовуватись при підготовці вчителів історії до роботи в мультикультурному контексті / М. Саксе // Історія в рідній школі. - 2015. - № 6. - С. 43
ББК 74.48(4Укр)
Рубрики: Історична освіта--ВНЗ
Кл.слова (ненормовані):
мулькультурна компетентність -- міжкультурні навички
Анотація: Запропоновано думку міжнародного експерта - Мартіна Саксе, представника Міністерства землі Баварія у справах освіти і культури (Німеччина) щодо підготовки вчителів історії до роботи в мультикультурному контексті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Коляда, Ігор.
    Методика навчання історії у вищій школі: педагогічні новації М. Драгоманова / І. Коляда, Д. Ніколайчук // Історія в рідній школі. - 2015. - № 11. - С. 6-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Історична освіта--ВНЗ
Анотація: Йдеться про викладацьку діяльність М. Драгоманова наприкінці XIX ст., яка стала новаційною для східноєвропейської освітньої системи. Автор зазначає, що розроблені Михайлом Петровичем питання методики навчання історії у вищій школі є тим аспектом. що можна використовувати і в сучасності.


Дод.точки доступу:
Ніколайчук, Дмитро; Драгоманов, Михайло Петрович (український публіцист, історик, філософ, економіст, літературознавець, фольклорист, громадський діяч ; 1841-1895) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Куликова, Лілія.
    Про значення іноземних мов у розвитку історичної науки - минуле і сьогодення. Сучасні можливості для гуманітаріїв / Л. Куликова // Історія в рідній школі. - 2017. - № 10. - С. 15-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Історична освіта--ВНЗ
Кл.слова (ненормовані):
іноземна мова -- гуманітарні науки -- історична наука -- Херсонська державна морська академія
Анотація: У статті автор, розмірковуючи про майбутній розвиток вітчизняної гуманітарної науки у XXI ст., звертається до її зовсім недалекого минулого, коли українські дослідники - історики, філологи - були ідеалом і взірцем для вчених усієї Європи і світу загалом. Про багатьох із них сучасникам нічого не відомо й досі, тому презентація їх досягнень сьогодні актуальна і є зразком для науковців-істориків та інших гуманітарних професій, майбутніх учителів та юнацтва. Автор наголошує, що іноземні мови в житті кожного із видатних учених відіграли вирішальну роль у досягненні високих наукових результатів і допомогли здобути визнання світового рівня як їх самих, так і країни. яку вони представляють.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Куликова, Лілія.
    Особливості вивчення шедеврів світового мистецтва у вищій школі / Л. Куликова // Історія в рідній школі. - 2019. - № 1/2. - С. 14-18
Рубрики: Історична освіта--ВНЗ
   Історична освіта--Громадянська освіта

Кл.слова (ненормовані):
шедеври світової культури -- роль мистецтва у вихованні
Анотація: Автор зазначає, що ключовим чинником у формуванні загальнокультурної компетенції студентів у процесі вивчення світової культури, історії та мистецтва має бути комплексне використання загальнокультурної основи змісту загальної освіти для формування сучасного світогляду молоді.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)