Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Англійська мова -- Вища школа<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Петько , Л. В.
Робота над піснею в курсі вивчення англійської мови як один із засобів професійної підготовки студентів гуманітарних спеціальностей [Текст] / Петько Л. В. ; Ін-т обдар. дит. НАПН України> // Іноземні мови. - 2011. -
№ 1
. - С. 44-48 : рис. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 48
Рубрики:
Англійська
мова
--
Вища
школа
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність
--
етапи роботи над піснею
--
студенти гуманітарних спеціальностей
Дод.точки доступу:
Інститут обдарованої дитини НАПН України
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
2.
Федоренко, С. В.
Кооперативно-інтерактивні методи навчання у формуванні міжкультурної компетентності студентів (з досвіду вищої школи США) [Текст] / С. В. Федоренко> // Іноземні мови. - 2018. -
№ 2
. - С. 12-18 . - ISSN 1817-8510
Рубрики:
Англійська
мова
--
Вища
школа
Кл.слова (ненормовані):
міжкультурна компетентність
--
читання
--
кооперативно-інтерактивні методи навчання
Анотація:
У статті висвітлено роль кооперативно-інтерактивних методів у формуванні міжкультурної компетентності студентів у вищій школі США. Окреслено погляди зарубіжних дослідників на сутність поняття "міжкультурна компетентність". Охарактеризовано основні риси кооперативно-інтерактивних методів навчання у вищій школі США. Розглянуто особливості застосування сократівського методу на основі критичного читання і методу творчих письмових робіт "РАФТ" з огляду на ефективність цих методів у формуванні міжкультурної компетентності американських студентів бакалаврату.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)