Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Англійська мова -- Навчання -- Дошкільна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Мокіна, А. Г.
Цифрове розповідання у навчанні дошкільників аудіювання та переказування англійських казок [Текст] / А. Г. Мокіна> // Іноземні мови. - 2015. -
№ 2
. - С. 18-25. - Бібліогр.: с. 24 . - ISSN 1817-8510
Рубрики:
Англійська
мова
--
Навчання
--
Дошкільна
освіта
Кл.слова (ненормовані):
аудіювання
--
переказування
--
наочність
Анотація:
У статті охарактеризовано художньо-мовленнєву діяльність шестирічних дітей рідною мовою. Закцентовано увагу на тому, що розповідання є одним з улюблених видів художньо-мовленнєвої діяльності шестирічних дітей. Представлено відмінності між традиційним і цифровим розповіданням. Досліджено, які компоненти мультимедіа найефективніше впливають на процес
навчання
старших дошкільників аудіювання з розумінням основного змісту - ілюстративну динамічну наочність або статичну наочність; для
навчання
аудіювання з повним розумінням змісту - ілюстративну динамічну наочність або статичну наочність з функціональними шумами. З'ясовано, що для
навчання
старших дошкільників переказу змісту прослуханої англомовної казки доцільно використовувати статичну її презентацію з ані
мова
ними обєктами або з функціональними шумами.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
2.
Сищенко, Юлія
.
Goldilocks and Three Bear [Текст] / Ю. Сищенко> // Методична скарбничка вихователя. - 2015. -
№ 10
. - С. 38-40
ББК
74.202.12
Рубрики:
Англійська
мова
--
Навчання
--
Дошкільна
освіта
Англійська
мова
--Інтегрований урок
Навчання
мова
м--Дошкільні навчальні заклади
Анотація:
Конспект інтегрованого заняття з англійської мови для дітей старшої групи. Головне завдання - подати дітям казку як чарівну подорож до казкового лісу, де мешкають добре відомі їм персонажі - три ведмеді.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Стаднійчук, М.
.
Цікава
англійська
[Текст] : гурток для дітей старшого віку / Марія Стаднійчук> // Палітра педагога. - 2020. -
№ 4
. - С. 16-25
Рубрики:
Дошкільні заклади--Гурткова робота
Англійська
мова
--
Навчання
--
Дошкільна
освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)