Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Аутизм<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
74.5
Супрун, Г.
Маленькі неслухи: як не прогледіти і не помилитися [Текст] / Ганна Супрун> // Дошкільне виховання. - 2015. -
№ 6
. - С. 16-17
ББК
74.5
Рубрики:
Корекційна педагогіка
Дошкільна педагогіка
Дефектологія
Аутизм
Кл.слова (ненормовані):
складні діти
--
важковиховні діти
Анотація:
Подано поради фахівців щодо виявлення причин неадекватної поведінки дітей та організації ефективної взаємодії з ними.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Скрипник, Т.
Система занять корекційно-розвивального напряму для дітей з
аутизм
ом в початковій школі [Текст] / Тетяна Скрипник> // Початкова школа. - 2015. -
№ 6
. - С. 35-37. - Бібліогр.: 4 назви.
ББК
74.5
Рубрики:
Педагогіка--Дефектологія
Корекційна педагогіка
Аутизм
Кл.слова (ненормовані):
аутизм
--
молодші школярі
--
сенсорна інтеграція
--
тонічна регуляція
--
супровід
Анотація:
У статті висвітлено зміст корекційно-розвивальної роботи для дітей з
аутизм
ом та її роль у контексті цілісного процесу їхнього психолого-педагогічного супроводу в закладі освіти. Підкреслено важливість підвищення адаптивних можливостей дітей з
аутизм
ом, що конкретизується в заняттях з психомоторного, соціального, комунікативно-мовленнєвого розвитку та сенсорної інтеграції. Подано завдання кожного з напрямів корекційно-розвивальних занять, їх головні орієнтири та поради щодо втілення в межах освітнього простору.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
3.
Гриш, Н. І.
Аутична дитина. Теорія та практика роботи [Текст] / Н. І. Гриш> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. -
N 4 (квітень)
. - С. 13-19 : ілюстр.
Рубрики:
Аутизм
Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація:
У статті розглянуто причини виникнення
аутизм
у, диференціація та механізми
аутизм
у.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)