Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Брендинг -- Сільські території -- Розвиток -- Україна<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Карачина, Н. П.
Концепт територіального
брендинг
у в контексті соціально-економічного розвитку сільських територій [Текст] / Н. П. Карачина, Т. В. Вакар, І. О. Мороз> // Економіка та держава. - 2019. -
№ 4
. - С. 25-32 : рис. - Бібліогр.: с. 31-32
УДК
65.012.32
Рубрики:
Брендинг
--
Сільські
території
--
Розвиток
--
Україна
Кл.слова (ненормовані):
атрибути бренду
--
структорологічна модель
брендинг
у
--
історія
--
трактування категорій
--
теорія
брендинг
у територій
--
управління
Анотація:
У статті досліджено потенціал та перспективи територіального
брендинг
у як своєрідної альтернативної, нетрадиційної маркетингової технології сільського розвитку. Розглянуто особливості такого
брендинг
у в Україні. Підкреслено, що актуальність
брендинг
у загалом та
брендинг
у територій обумовлені останніми тенденціями сучасного бізнесу, за якими фактор якості відіграє все меншу роль у здійсненні впливу на споживача: брендові товари складають переважну більшість постіндустріальних економік; все більше зростає престиж національних торгових марок; окупність
брендинг
у усталено зменшується; подальше товарне насичення продуктових ринків диктує необхідність забезпечити більший доступ до споживача.
Дод.точки доступу:
Вакар, Т. В.; Мороз, І. О.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)