Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Бренди -- Глобальна економіка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Мельник, Тетяна.
    Національні бренди у глобальній економіці: компаративний аналіз [Текст] / Тетяна Мельник, Анна Варібрусова // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 5. - С. 32-53 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 51-54
УДК
Рубрики: Бренди--Глобальна економіка
Кл.слова (ненормовані):
бренд країни -- національний брендинг -- міжнародний імідж країни
Анотація: Досліджено позиції країн світу у провідних брендингових рейтингах. Узагальнено чинники, які безпосередньо впливають на формування національного бренду, встановлено взаємозалежність національного та корпоративного брендів. Запропоновано авторську концепцію формування і подальшого розвитку успішного національного бренду.


Дод.точки доступу:
Варібрусова, Анна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Олейніков, Юрій.
    Інституційні складові бренд-орієнтованої економіки [Текст] / Юрій Олейніков, Людмила Сєрова // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2021. - № 3. - С. 23-35. - Бібліогр.: с. 32-33
УДК
Рубрики: Бренди--Глобальна економіка
Кл.слова (ненормовані):
національний бренд -- брендинг -- зовнішньоекономічні зв'язки -- експорт -- експортна стратегія
Анотація: Проаналізовано інституційні основи підтримки формування національного бренду України. Визначено основні напрями організаційно-інституціональних перетворень у експортоорінтованому комплексі економіки України. Акцентовано на розумінні особливої ролі національного бренду в розвитку експортоорієнтованої економіки, що сприяє встановленню та підтримці конкурентної позиції країни.


Дод.точки доступу:
Сєрова, Людмила

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Галинська, Олена.
    Магічні цифри Хайнца [Текст] / Олена Галинська // Таємниці ХХ сторіччя. - 2024. - черв. (№ 11). - С. 19-19 : ілюстр.
Рубрики: Бренди--Глобальна економіка
   Торгові марки--Реклама

   Підприємці американські--Персоналії--Біографія--США, 19-20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
історія бренду -- компанії із виробництва та продажу харчових продуктів -- Хайнц Г. -- біографії -- томатний кетчуп -- томатна паста -- Heinz, корпорація
Анотація: З історії Heinz - одної з найбільш відомих у США компаній із виробництва та продажу харчових продуктів.


Дод.точки доступу:
Хайнц, Генрі (американський підприємець, який розпочав промислове виробництво кетчупу ; 1841-1919) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)