Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Бренд -- Позиціонування<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Чумаченко, Андрій
.
Важливість правильного
позиціонування
бренд
у в соціальних медіа [Текст] / А. Чумаченко> // Маркетинг в Українi. - 2011. -
№ 2
. - С. 46-50
Рубрики:
Бренд
--
Позиціонування
Соціальні мережі--Просування товару
Інтернет-маркетинг
Анотація:
У статті надано поради по просуванню товару у соціальних мережах ВКонтакте и Facebook, а також наведено приклад просування ТМ "Вина Гулієвих".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)