Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Виборчий маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Павко, Анатолій.
    Основні принципи сучасного виборчого маркетингу [Текст] / А. Павко // Віче. - 2011. - № 5. - С. 19-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Політичний маркетинг--Вибори
   Виборчий маркетинг

Анотація: Поняття виборчого маркетингу тісно пов’язане з такими новітніми політичними категоріями, як політичний ринок та політичний маркетинг. Одним із вихідних загальних принципів виборчого маркетингу є розуміння сутнісних засад та особливостей функціонування політичного ринку та політичного маркетингу. Про це і йдеться в даній статті.

Є примірники у відділах:
ВДГН (19.04.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)