Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Діти з особливими освітніми потребами -- Соціальні компетентності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Плахотнік, К. В.
    Підготовка до розвитку соціальних компетентностей учнів з особливими освітніми потребами засобами логопедичного масажу [Текст] / К. В. Плахотнік // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2019. - N 6. - С. 7-8
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Соціальні компетентності
   Логопедичний масаж

Кл.слова (ненормовані):
Логопедичний масаж -- Соціальні компетентності
Анотація: Через актуальність проблеми інтеграції дітей з тяжкими порушеннями мовлення в сучасному суспільстві на першому плані є питання організації комплексної системи корекційно-виховної роботи. У сучасній корекційній педагогіці наявні багато методик, спрямованих на подолання різних мовленнєвих порушень. У комплексній системі корекційно-виховної роботи з дітьми, які мають тяжкі порушення мовлення, широко використовують як загальний, так і логопедичний масаж.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Паньковець, Т. С.
    Формування соціальних компетентностей дітей з особливими освітніми потребами в умовах акмеологічного освітньо-реабілітаційного простору [Текст] / Т. С. Паньковець // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2019. - N 7. - С. 2-4. - Бібліогр.: с. 4
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Соціальні компетентності
   Ігрова діяльність--Соціальні компетентності

Кл.слова (ненормовані):
Соціальні компетентності
Анотація: У статті йдеться про те, що формування соціальної компетентності в школярів в умовах акмеологічного освітньо-реабілітаційного простору розпочинається з ігрової діяльності. Це зумовлено тим, що гра є не лише важливою, а навіть, необхідною складовою життєдіяльності молодших школярів, адже не заперечує та не заважає навчально-пізнавальній діяльності, а навпаки - сприяє її досягненням і розвитку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)