Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Економіка підприємства -- Маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Койдан, Н. С.
    Прийняття маркетингових рішень підприємствами АПК [Текст] / Н. С. Койдан // Економіка АПК. - 2011. - № 9. - С. 116-119. - Бібліогр. в прим.
Рубрики: Агропромисловий комплекс--Підприємницька діяльність--Україна
   Економіка підприємства--Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
Маркетингова інформація -- Управлінські рішення -- Збут продукції
Анотація: Розглянуто проблеми прийняття маркетингових рішень на підприємствах АПК. Доведено, що високих господарських результатів підприємство може досягти лише при умові якісного економіко-математичного обгрунтування управлінських рішень.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Янишин, Я. С.
    Сприяння вдосконаленню маркетингової діяльності в підприємстві [Текст] / Я. С. Янишин, Ю. П. Кашуба // Економіка АПК. - 2011. - № 9. - С. 169-171. - Бібліогр. в прим.
Рубрики: Економіка підприємства--Маркетинг
   Маркетинг підприємства--Планування

Кл.слова (ненормовані):
Продаж товарів -- Демографічні чинники -- Споживач
Анотація: Визначено маркетингову діяльність організації, а також доведено, що вона неможлива без постійного вдосконалення, оскільки означені проблеми охоплюють комплекс наукових, інженерних та технологічних знань.


Дод.точки доступу:
Кашуба, Ю. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Завірюха, А. О.
    Ігрова модель рівноваги Штакельберга в координації послідовної несумісної гри підприємств [Текст] / А. О. Завірюха // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 5. - С. 158-162 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
гра Неша -- вертикальна мережа постачання -- функція рекламних витрат

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Воронецька, І. С.
    Особливості організації системи екологічного маркетингу в аграрних підприємствах [Текст] / І. С. Воронецька // Економіка АПК. - 2012. - № 9. - С. 64-69 : рис. - Бібліогр. в підрядк. прим.
ББК 65.290-21
Рубрики: Менеджмент стратегічний--Розвиток підприємства
   Економіка підприємства--Маркетинг

   Екологія--Природокористування

Кл.слова (ненормовані):
Маркетингова стратегія -- Природні ресурси -- Ресурсний потенціал
Анотація: Досліджено та проаналізовано вплив екологічно спрямованої маркетингової стратегії на ефективність діяльності аграрних підприємств шляхом систематизації визначальних чинників екологічного маркетингу для забезпечення збалансованого еколого-економічного розвитку аграрного сектору економіки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Кужель, В. В.
    Маркетинг у підвищенні соціальної відповідальності аграрних підприємств [Текст] / В. В. Кужель // Економіка АПК. - 2015. - № 4. - С. 41-46 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.9(4Укр)321
Рубрики: Аграрні підприємства України--Управління
   Економіка підприємства--Маркетинг

   Менеджмент--Соціальна відповідальність

Кл.слова (ненормовані):
державно-приватне партнерство -- перерозподіл партнерства -- циклічність економічних процесів
Анотація: Розглянуто аналіз та обґрунтування впливу механізму соціального маркетингу на посилення соціальної відповідальності бізнесу в підприємствах агропродовольчої сфери.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)