Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Економіка підприємств сфери послуг -- Маркетинг -- Маркетинг-мікс сфери послуг -- Послуга -- Процес надання послуги<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Ткачук, С. В.
    Специфіка формування продуктової політики підприємств сфери послуг [Текст] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 4. - С. 220-228 : рис. - Бібліогр.: 15 назв
ББК 65.9(4Укр)29
Рубрики: Економіка підприємств сфери послуг--Маркетинг--Маркетинг-мікс сфери послуг--Послуга -- Процес надання послуги
Анотація: У статті проаналізовано існуючі елементи продуктової політики та запропоновано додаткові елементи. За допомогою синтезу усіх проаналізованих елементів, складових та чинників подано модель продуктової політики підприємств сфери послуг як систему взаємодії елементів, покликану забезпечити відповідний рівень задоволеності споживача.


Дод.точки доступу:
Стахурська, С. А.; Стахурський, В. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)