Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Економіка та організація вищої освіти в Індонезії -- Маркетинг -- Бренд у вищій освіті -- Маркетинг-мікс<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Prabowo, H. A.
Building strong brand equity in higher education through marketing mix strategy: a research on private universities in Indonesia [Text] / H. A. Prabowo, F. Ghozaly, A. Susilo> // Актуальні проблеми економіки. - 2017. -
№ 3
. - P140-149 : рис., табл. - Бібліогр.: 29 назв
Рубрики:
Економіка
та
організація
вищої
освіти
в
Індонезії
--
Маркетинг
--
Бренд
у
вищій
освіті
--
Маркетинг
-
мікс
Анотація:
У статті представлено авторське розуміння впливу
маркетинг
-
мікс
у приватних університетів на їх капітал
бренд
у з точки зору потенційних споживачів. Вибірка дослідження склала 160 учнів старших класів у Джакарті. Дані опитування проаналізовано за допомогою моделювання методом структурних рівнянь. Результати аналізу вказують на те, що
маркетинг
-
мікс
приватних університетів значно впливає на капітал
бренд
у.
Дод.точки доступу:
Ghozaly, F.; Susilo, A.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)