Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Економіка та організація вищої освіти в Індонезії -- Маркетинг -- Бренд у вищій освіті -- Маркетинг-мікс<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Prabowo, H. A.
    Building strong brand equity in higher education through marketing mix strategy: a research on private universities in Indonesia [Text] / H. A. Prabowo, F. Ghozaly, A. Susilo // Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 3. - P140-149 : рис., табл. - Бібліогр.: 29 назв
Рубрики: Економіка та організація вищої освіти в Індонезії--Маркетинг -- Бренд у вищій освіті -- Маркетинг-мікс
Анотація: У статті представлено авторське розуміння впливу маркетинг-міксу приватних університетів на їх капітал бренду з точки зору потенційних споживачів. Вибірка дослідження склала 160 учнів старших класів у Джакарті. Дані опитування проаналізовано за допомогою моделювання методом структурних рівнянь. Результати аналізу вказують на те, що маркетинг-мікс приватних університетів значно впливає на капітал бренду.


Дод.точки доступу:
Ghozaly, F.; Susilo, A.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)