Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Економіка туризму -- Туристичне підприємство -- Маркетинг -- Туристичний бренд -- Оцінка вартості бренду<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Костинець, В. В.
    Методичні засади оцінювання економічної ефективності туристичних брендів [Текст] / В. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 3. - С. 160-165 : табл. - Бібліогр.: 11 назв
Рубрики: Економіка туризму--Туристичне підприємство--Маркетинг--Туристичний бренд -- Оцінка вартості бренду
Анотація: У статті проаналізовано методичні засади оцінювання економічної ефективності бренду з метою визначення основних вимог до формулювання єдиної концепції оцінювання ефективності туристичного бренду.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)